19-05-2008, 09:17 PM
Seamus Skrev:Jo men nu gik mit spørgsmål på hvad det var Benjamin synes haltede, ved Korsbek uret og det var at der var tilsvarende uret tilgængelige til samme pris.Jamen jeg er da faktisk enig med dig. Ville bare sige at selv i automater kan man altså få billigere ure for ikke at trække sine gode ure gennem mudder
Min argument er at det ikke er tilfældet, men nok om det.
Jeg er med på at limiteret ikke nødvendigvis er en kvalitet i sig selv, men faktum er at dette ur kun er lavet i 100 stk. og det er i øvrigt lavet af tyske Fricker som står bag andre ure også (som producent)
Læg dertil at brugerne på WUS hele vejen igennem har haft mulighed for at komme med indspark til urets udforming, skive lænke osv. osv. det er det jeg mener du ikke kan få for $850 andre steder.
At du så har et ur til kr. 500 som kan gå ned til 600m det er så fint, jeg har et G-Shock som kan tåle at blive trukket gennem mudder, kørt over af en bil, frosset ned og kogt, men det gør det ikke nødvendigvis interessant da det er metervare i mine øjne.
Thomas
Jeg er heller ikke uenig i at prisen 850 $ er OK, men måske bliver lidt dyr med moms/told - men ellers ikke noget der specielt halter (måske 2824 i stedet for 2892 til nød - hvis jeg husker rigtigt)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)