05-05-2008, 09:30 PM
Jeg tror også det klarer den affære med cyklen og klappen. Hvis det var en gammel støddæmpning eller måske gamle helt uden, så duer det naturligvis ikke
Alligevel kan selv nyere ure få rystelser så de går i stykker. Jeg tager ex også nyere ure af hvis jeg kløver brænde eller saver med motorsav.
Du kender måske det gamle spørgsmål fra ham der var bange for støødet ure kunne få hvis han havde det på når han drivede ud i golf.
Han skrev til et forum og spurgte. Kan man spille golf med sit Rolex Submariner eller skal man lade være?
Svarer kom omg: Det kan man sikkert godt, men brug golfbolde, de flyver langt bedre og længere
Desværre er den så gammel at jeg allerede fortryder den.
vh
Alligevel kan selv nyere ure få rystelser så de går i stykker. Jeg tager ex også nyere ure af hvis jeg kløver brænde eller saver med motorsav.
Du kender måske det gamle spørgsmål fra ham der var bange for støødet ure kunne få hvis han havde det på når han drivede ud i golf.
Han skrev til et forum og spurgte. Kan man spille golf med sit Rolex Submariner eller skal man lade være?
Svarer kom omg: Det kan man sikkert godt, men brug golfbolde, de flyver langt bedre og længere
Desværre er den så gammel at jeg allerede fortryder den.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)