05-05-2008, 05:40 PM
Jeg synes personligt at der er en fin balance i topics her i forumet. Intet spørgsmål er for dumt eller for lille, og alt mekanisk - dyrt som billigt - bliver taget alvorligt. Har desværre ikke selv nogen nyere mekaniske ure, men det betyder ikke nødvendigvis at det ikke har min interesse. Synes også at en ny Ferrari er rigtig spændende, men det synes banken ikke, og det er nok min situation i en nøddeskal
Personligt samler jeg på "underdogs" og billigere mekaniske vintage ure. Huserer på sommerens markeder og graver kasserne igennem for at finde noget aflagt mekanisk guf som jeg selv pudser, polerer og skruer lidt på til husbehov. Desværre bliver der mindre og mindre af den slags (ihvertfald de steder jeg frekventerer) men det gør bare glæden endnu større når man endelig finder noget i bunden af en kasse med tingeltangel. Men nok om det - det som jeg prøver at fremstamme er bare at forumet er hvad vi gør det til! Hvis der er mange posts om nye ure, er det fordi det er det vi kom til at snakke om lige nu - og én post om et emne fostrer tit flere. Altså brugernes (de postende brugere, forstås) interesser definerer forumet i mine øjne - og det er vel lige nøjagtigt sådan det skal være!
---
Tommy
---
Tommy

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)