16-04-2008, 12:26 PM
MRJohnson Skrev:Mht. told osv. synes jeg egentligt ikke diskussionen er relevant - som udgangspunkt skal der jo betales moms af varer købt udenfor EU og så er den jo reelt ikke længere. Og efter at have læst lidt hos UK Customs kan jeg forstå at forholdene for moms er stortset det samme i UK, selvom taksten er lavere her end i DK - så den vej rundt er der også lidt at spare. (Mit bud er dog at der kommer en hel del flere pakker fra US til UK dagligt end der gør til DK)
Helt enig - man kan jo også mene at topskat er uretfærdig eller grænsen for bundskat for lav og madmoms og hvad ved jeg.
Det er faktisk sådan at skatter og moms - retfædige eller ej - dækker vore hospitaler, veje, undervisning og kolosalt meget andet, og de som snyder sig fra det, snyder alle de som ikke snyder - så lov følge helt enkelt - ligesom jeg har respekt for at Jan K som ejer af forummet og moderators holder på at der ikke må anbefales måder at snyde på (hvad der heller ikke er blevet her):)
Nåh - Jeg synes Tag modellen her er en af de flotteste Tag modeller, og selv om Tag ikke hos alle ranker lige højt - så ville jeg ikke være bange for netop den model.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)