11-03-2008, 11:22 AM
Tja...jeg er nu 48 og fik mit første rigtige mekaniske ur for ½ år siden - et Omega Seamaster 2254. - det var lidt fint til brændehugning mm. så det blev fulgt af et Seiko Diver - og nu er der et pre-owned Moon Watch (3570.50) på vej i posten!
Jeg har et OK job, ingen små børn og adskildt økonomi med kæresten. Jeg har da både bil og MC (BMW R100RS '78) og kommer da også på ferie, men som andre skriver jeg hverken ryger eller drikker og køber ikke dyre Armani jakkesæt (med mindre jobbet betaler!)
Jeg kunne tage lån i huset, men jeg er ikke på jagt efter ure i 100-500k klassen, men ure jeg også "tør" bruge - det vildeste på ønskelisten er vel en Rolex SD (måske når jeg fylder 50!)
Mvh
John
Jeg har et OK job, ingen små børn og adskildt økonomi med kæresten. Jeg har da både bil og MC (BMW R100RS '78) og kommer da også på ferie, men som andre skriver jeg hverken ryger eller drikker og køber ikke dyre Armani jakkesæt (med mindre jobbet betaler!)
Jeg kunne tage lån i huset, men jeg er ikke på jagt efter ure i 100-500k klassen, men ure jeg også "tør" bruge - det vildeste på ønskelisten er vel en Rolex SD (måske når jeg fylder 50!)
Mvh
John
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" 
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)