06-03-2008, 09:50 AM
Tja den er svær. Præcis så svær at selv Antiquorum ikke tør give et bud. Men mon ikke det ender i ca. 30 k inkl. salær. Det er mit bud. Jeg syntes ikke de har gjort ret meget for at "sælge" det bedst muligt. Men spændende at se.
Altid sjovt at følge de store auktioner. Specielt de auktioner på ure som man selv har i samlingen. Er priserne steget siden sidst, og hvordan er standen i forhold til ens eget, osv. Det er vel lidt a la når aktionærerne tjekker dagens kurser for at se om investeringerne har smidt noget af sig
Specielt lot 371 og 383 har min interesse, da jeg er lidt usikker på "dagskursen". Div. Rolex´er er noget lettere at holde sig orienteret på.
Fordelen med ure er så at priserne med garanti ikke er faldet. Spørgsmålet er nærmere hvor meget de er steget
/Mads
Altid sjovt at følge de store auktioner. Specielt de auktioner på ure som man selv har i samlingen. Er priserne steget siden sidst, og hvordan er standen i forhold til ens eget, osv. Det er vel lidt a la når aktionærerne tjekker dagens kurser for at se om investeringerne har smidt noget af sig
Fordelen med ure er så at priserne med garanti ikke er faldet. Spørgsmålet er nærmere hvor meget de er steget
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)