29-02-2008, 07:15 PM
Der kan snildt gå sådan en uge. Hvis du ringer - så fremskynder du et brev - som kan være at du skal af med yderligere dokumentation - eller at det kan afhentes til kr xxx - men 1 uge er desværre ikke spor usædvanligt.
Igen . tolden og moms lever man vel med - man ved det tilkommer - men den der forbandede lange ventetid synes ikke at være nødvendig.
Det er med det som med så meget andet der giver vente tid
En eller tjeneste hvor vente tiden fast er 14 dage. Bid spids på at den blir ved med at være 14 dage i flere år. Utroligt nok, så kan de overholde 14 dage - uden at det efter 1 år er 28 og efter to år 56.
Hvis de kan det, så burde en oprydning jo kunne bringe dem ned på 1 minut/dag - og så skulle de bare ha samme hastighed på for at overholde den korte 1 dag - som tidligere for at ligge fast på 14 dage.
En mystisk automatik
vh
Igen . tolden og moms lever man vel med - man ved det tilkommer - men den der forbandede lange ventetid synes ikke at være nødvendig.
Det er med det som med så meget andet der giver vente tid
En eller tjeneste hvor vente tiden fast er 14 dage. Bid spids på at den blir ved med at være 14 dage i flere år. Utroligt nok, så kan de overholde 14 dage - uden at det efter 1 år er 28 og efter to år 56.
Hvis de kan det, så burde en oprydning jo kunne bringe dem ned på 1 minut/dag - og så skulle de bare ha samme hastighed på for at overholde den korte 1 dag - som tidligere for at ligge fast på 14 dage.
En mystisk automatik
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)