27-02-2008, 04:23 PM
Har du overvejet at købe brugt? Så får du ca. dobbelt så meget for pengene. Du har fat i fire ganske fine ure. Alle har ETA værker. Junkers giver masser af ur for pengene og nok mere end TH. Longines har det fineste værk af de fire idet de finishere værkerne lidt. Det gør de to andre ikke i samme stil, men benytter standard værker fra ETA.
Var jeg dig ville jeg nok tjekke salgssiden ud her på siden og se hvad dine 8 k rækker til brugt. Her kan du bevæge dig op i en anden kvalitetsklasse med de fineste ETA værker som ikke blot er standard værker.
Men skal det være nyt går du ikke helt galt i byen uanset hvad de vælger af de fire ure. Men mest for pengene i Longines og Junkers.
/Mads
Var jeg dig ville jeg nok tjekke salgssiden ud her på siden og se hvad dine 8 k rækker til brugt. Her kan du bevæge dig op i en anden kvalitetsklasse med de fineste ETA værker som ikke blot er standard værker.
Men skal det være nyt går du ikke helt galt i byen uanset hvad de vælger af de fire ure. Men mest for pengene i Longines og Junkers.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)