Modifikationer på ETA-værkerne hos IWC
Jeg prøvede for nogen tid siden, at sende IWC en email hvori jeg spurgte til hvilke modifikationer, de lavede på deres ETA værker. Jeg fik hurtigt svar tilbage om, at de havde modtaget min email, og at de hurtigst muligt ville vende tilbage. Det er bare aldrig sket. Vil IWC ikke være ved, at ikke alt er in-house? I den IWC brochure, som jeg har, er alle ETA værkerne angivet med interne beskrivelser (som de fleste andre vel også gør det). Jeg undrer mig blot over, at de ikke vil svare på spørgsmålet. Om nogen har netop IWC da en "god historie" at fortælle i forhold til hvor meget de modificerer værkerne (som artiklen fint beskriver).

Er brugen af ETA-værker virkelig tabu i ur-industrien, eller var jeg bare uheldig ikke at få svar???

Michael
PS: Til alle IWC fans derude Icon_e_biggrin : Ovenstående er ikke for at "tale dårligt" om IWC. Jeg sendte netop omtalte email fordi jeg synes det er et spændende mærke, som jeg gerne ville vide mere om.
Svar

Beskeder i denne tråd
Fin artikel om noget IWC ikke selv skilter med - af Michael B - 26-02-2008, 10:45 PM
[Intet emne] - af taylor210 - 26-02-2008, 10:57 PM
[Intet emne] - af GTwatch - 27-02-2008, 12:36 AM
[Intet emne] - af Peter - 27-02-2008, 03:41 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 27-02-2008, 09:52 AM
[Intet emne] - af Joe_phpbb3_import15775 - 29-02-2008, 10:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)