11-02-2008, 08:20 PM
Nu har jeg sværet feltet en smule ind. Men stadig en masse spørgsmål 
Cartier Santos 100 er den ene mulighed. Dog findes uret i midsize og xl. Nogle meninger om det? Vil uret stadig stilmæssigt være "in" om 5 år? eller skal jeg finde et andet Cartier. Synes flere af deres ure appelerer til mig.
Rolex i herre str. er den anden mulighed. Bliver det for stort? Har kigget på et Rolex Submariner med sort skive bla.
Så har jeg nogle generelle spørgsmål!
Ved køb af brugte ure af private - hvad skal jeg være opmærksom på?
Hvor stor betydning har det om der medfølger boks, kvittering og papirer?
Jeg var inde og se på et Rolex ur idag hvor ekspedienten sagde at det var Uoriginale dele som uret var blevet istandsat med. Umiddelbart syntes jeg ikke det lyder uproffesionelt!
På forhånd tak!
Marie
Cartier Santos 100 er den ene mulighed. Dog findes uret i midsize og xl. Nogle meninger om det? Vil uret stadig stilmæssigt være "in" om 5 år? eller skal jeg finde et andet Cartier. Synes flere af deres ure appelerer til mig.
Rolex i herre str. er den anden mulighed. Bliver det for stort? Har kigget på et Rolex Submariner med sort skive bla.
Så har jeg nogle generelle spørgsmål!
Ved køb af brugte ure af private - hvad skal jeg være opmærksom på?
Hvor stor betydning har det om der medfølger boks, kvittering og papirer?
Jeg var inde og se på et Rolex ur idag hvor ekspedienten sagde at det var Uoriginale dele som uret var blevet istandsat med. Umiddelbart syntes jeg ikke det lyder uproffesionelt!
På forhånd tak!
Marie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)