03-02-2008, 07:52 PM
Jeg tror det er meget få der bliver snydt herinde. Jeg kan ike lige på vores salgsider gætte hvad det er for et ur - men mange af sælgerne derinde vil du kunne finde under good guuys bad guys forummet eller spørge direkte i det forum. En del af dem vil du kunne så tæt som 100% garanti for er good guys fra talrige handler
Du kan spørge direkte på good/bad guys forumet efter sælgeren ved at spørge om nogen kender ham.
Ja normalt vil en AD verificere hvis du stadigt synes det skal til (og det er klogt hvis ikke du kan se sælgeren er helt ren)- Det kræver at i skal kunne mødes der - sælger og dig - Lad være med at myldre in lige i rush hours, men kom på et stille tidspunkt, og ring gerne og aftal inden. Det kan være sælger vil tage det på sig - han kender måske butikkerne bedre end du, og kan få hjælp
vh
Du kan spørge direkte på good/bad guys forumet efter sælgeren ved at spørge om nogen kender ham.
Ja normalt vil en AD verificere hvis du stadigt synes det skal til (og det er klogt hvis ikke du kan se sælgeren er helt ren)- Det kræver at i skal kunne mødes der - sælger og dig - Lad være med at myldre in lige i rush hours, men kom på et stille tidspunkt, og ring gerne og aftal inden. Det kan være sælger vil tage det på sig - han kender måske butikkerne bedre end du, og kan få hjælp
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)