27-01-2008, 08:45 PM
Jeg tror også mere på den med 1950 og når jeg hælder til Valjoux 23 er det fordi jeg synes man kan ane en forskydning af kronen i forhold til pusherne, som Valjoux 22 og 23 har (ikke lagkage chronoer - men de har den der lille forskydning - bare modsat retning af lagkage)
Alternativet som er sjovere, med Excelsior Park valgte jeg fordi der findes en del Zenith fra sen 40'erne med den maskine i, men - jo vist kan det være nyere og en 146 - men ikke lige mit bud. Benny, har du en en mail adresse til den Budapest urmager - det er da et flot ur ikke - og nu vil vi jo vide hvad der ligger i det - eller Lazlo (fik jeg stavet det rigtigt) - er du der, og er du i Budapest??
vh
Alternativet som er sjovere, med Excelsior Park valgte jeg fordi der findes en del Zenith fra sen 40'erne med den maskine i, men - jo vist kan det være nyere og en 146 - men ikke lige mit bud. Benny, har du en en mail adresse til den Budapest urmager - det er da et flot ur ikke - og nu vil vi jo vide hvad der ligger i det - eller Lazlo (fik jeg stavet det rigtigt) - er du der, og er du i Budapest??
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)