15-01-2008, 09:53 PM
Jeg giver ikke køb umiddelbart på andre ting som kunne gå ud over min familie, og i hovedsagen er det vintage og samler "mani" der trækker - så det er ikke en masse AP royal og dobble red subs du findes hos mig, men naturligvis bruger jeg penge på sagen - mere præcist tror jeg ikke lige du får det hos mig.
Det er vel sådan at alle ´hobbies koster, - også denne, som dog med lidt held og lidt dygtige sønner til at realisere samlingen, ikke behøver at koste så meget, så JA en vis overskuds økonomi behøves vel, men lad være med at lade det blive en Ludomani og hold urene i bankbox - uanset de måske ikke er hele verden værd, andre kan jo tro de er det
(nu er der andre der vil sige de gør det som ren investering, og de dygtige af dem kan KAN have ret.)
vh
Det er vel sådan at alle ´hobbies koster, - også denne, som dog med lidt held og lidt dygtige sønner til at realisere samlingen, ikke behøver at koste så meget, så JA en vis overskuds økonomi behøves vel, men lad være med at lade det blive en Ludomani og hold urene i bankbox - uanset de måske ikke er hele verden værd, andre kan jo tro de er det
(nu er der andre der vil sige de gør det som ren investering, og de dygtige af dem kan KAN have ret.)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)