11-01-2008, 12:50 PM
Pas på taxaer - de kan, selv med taxameter ha helt forskellige priser på samme rute, fra 50 kr til 500 kr - så pas på der. Få rimelig pris inden eller få hjelp fra hotellet/restauranten til at få ca pris for strækningen inden kørsel. Normalt vil taxaer som kaldes fast fra hotellerne ikke snyde, da de ikke vil ha balade og blive udelukket
Det mest historisk spndende ligger efter min mening på Pest siden, over for parlamentet (på Buda siden) dejlige broer - og kasteller og kirken højt over floden på pest siden.
Overvej også en bådtur på Donau også selv om den ikke er så schåon blau, så ser man byen godt på den måde
På begge sider, men mest Buda, er der skønne haller med alle mulige grøntsager og spændende ting, ranker af chili og andet til at tage med hjem
De varme bade (anstalter) - på mange af de fine hoteller, men også separat, er en oplevelse.
På Ebay ser man ind imellem spændende vintage fra Ungarn, men jeg kiggede ikke selv efter det da jeg var der med hele familien.
Ha en god tur
Det mest historisk spndende ligger efter min mening på Pest siden, over for parlamentet (på Buda siden) dejlige broer - og kasteller og kirken højt over floden på pest siden.
Overvej også en bådtur på Donau også selv om den ikke er så schåon blau, så ser man byen godt på den måde
På begge sider, men mest Buda, er der skønne haller med alle mulige grøntsager og spændende ting, ranker af chili og andet til at tage med hjem
De varme bade (anstalter) - på mange af de fine hoteller, men også separat, er en oplevelse.
På Ebay ser man ind imellem spændende vintage fra Ungarn, men jeg kiggede ikke selv efter det da jeg var der med hele familien.
Ha en god tur
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)