25-12-2007, 02:48 AM
Hej
Ja desværre blev julen ikke helt den fest vi havde regnet med i vores familie, ihvertfald ikke da vi kom hjem.
Vi har haft indbrud, heldigvis for mig lå jeg kun hjemme med en lille smule ure at lav værdi, men tyvene har gået direkte efter stedet hvor de lå...Det sætter jo desværre tanker igang.
1 stk. Sinn U1 med lænke
1 stk. Sinn 756 UTC med lænke
1 stk. Raymond Weil, Don Giovanni med lænke.
1 stk. Omega Planet Ocean med gummirem.
1 stk. DJR Chrono
1 stk. Formex "Er til salg herinde...skal nok fjernes mon ikke
"
Jeg ved jeg nok ikke ser dem igen og forsikringen sikkert ikke dækker, da samtlige papir lå i boksene samlet, da alt skulle i boks. Men hvis nogen af jer gode mennekser ser eller høre vil jeg da gerne have en PM eller andet.
God jul til resten fra en Træt Fumle der sidder og venter på politiet.
Ja desværre blev julen ikke helt den fest vi havde regnet med i vores familie, ihvertfald ikke da vi kom hjem.
Vi har haft indbrud, heldigvis for mig lå jeg kun hjemme med en lille smule ure at lav værdi, men tyvene har gået direkte efter stedet hvor de lå...Det sætter jo desværre tanker igang.
1 stk. Sinn U1 med lænke
1 stk. Sinn 756 UTC med lænke
1 stk. Raymond Weil, Don Giovanni med lænke.
1 stk. Omega Planet Ocean med gummirem.
1 stk. DJR Chrono
1 stk. Formex "Er til salg herinde...skal nok fjernes mon ikke
Jeg ved jeg nok ikke ser dem igen og forsikringen sikkert ikke dækker, da samtlige papir lå i boksene samlet, da alt skulle i boks. Men hvis nogen af jer gode mennekser ser eller høre vil jeg da gerne have en PM eller andet.
God jul til resten fra en Træt Fumle der sidder og venter på politiet.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)