07-12-2007, 09:46 AM
Det lyder til at dine oplysninger er mere pålidelige end mine Tommy, så mon ikke der er mere hold i dem. Har mine fra "mund til mund" fra en Omega forhandler i Århus som fik informationerne i Basel i foråret. Så må vi vente til 2010 på cal. 9300? Men spændende bliver det med garanti
Hvor har du oplysningerne omkring hvilke værker der fortsætter og hvilke der udgår fra? Stod det i samme blad? Såvidt jeg har forstået vil de fortsætte med ETA 2892 m. co-axial (cal. 2500), men lade alle 7750, lagkage 2892´eren og de øvrige ETA-non-coaxial udgå.
Såfremt de lader cal. 2500 udgå har de et seriøst problem i eksempelvis Seamaster serien. Med mindre de knalder cal. 8500 i dem, men så hedder prisen jo også 35 k. Men det kunne nu være cool
Så ville de for alvor komme op på rolex niveau hvis cal. 8500 blev basisværket i alle date modeller.
Eller har jeg misforstået dit indlæg Tommy?
/Mads
Hvor har du oplysningerne omkring hvilke værker der fortsætter og hvilke der udgår fra? Stod det i samme blad? Såvidt jeg har forstået vil de fortsætte med ETA 2892 m. co-axial (cal. 2500), men lade alle 7750, lagkage 2892´eren og de øvrige ETA-non-coaxial udgå.
Såfremt de lader cal. 2500 udgå har de et seriøst problem i eksempelvis Seamaster serien. Med mindre de knalder cal. 8500 i dem, men så hedder prisen jo også 35 k. Men det kunne nu være cool
Eller har jeg misforstået dit indlæg Tommy?
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)