17-11-2007, 12:49 PM
Man kan vel bare opfordre de som får noget stjålet til at melde det og sikre det kommer i kosterregistret. Surt hvis det ikke virker - men hvis ikke ting anmeldes så bliver det jo endnu mere surt
Hvis nogen så prøver at høre registret om et eller andet serienummer de vil købe, kan vi jo høre om de har fået et ordentligt svar - men det er givet rigtigt at det ikke er helt let.
Jeg synes stadigt en af e her faste tråde her i forumet hvor folk kan skrive ur og info ind (ved godt at serienumre kan anvends af snydesælgere) kunne være et forsøg værd. der kunne vi brugere jo checke - og proffs kunne jo også lige kigge hvis de var i tvivl
vh
Hvis nogen så prøver at høre registret om et eller andet serienummer de vil købe, kan vi jo høre om de har fået et ordentligt svar - men det er givet rigtigt at det ikke er helt let.
Jeg synes stadigt en af e her faste tråde her i forumet hvor folk kan skrive ur og info ind (ved godt at serienumre kan anvends af snydesælgere) kunne være et forsøg værd. der kunne vi brugere jo checke - og proffs kunne jo også lige kigge hvis de var i tvivl
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)