16-11-2007, 01:12 PM
Da jeg købte mit første ur kontaktede jeg politiet med urets nummer osv. for at sikre mig at det ikke var stjålet... jeg var lidt bekymret fordi jeg dengang syntes det var underligt at man kunne købe et nyt Omega til 8 K som kostede 13-14 K i butikkerne..... idag ved jeg at det ikke er ualmindeligt - afh. af model mv.
Politiet syntes tydeligvis at det var en underlig forespørgsel, men svarede dog at uret ikke var på kosterlisten.... men man fik ikke ligefrem lyst til at spørge hvergang man køber et ur, hvad man vel for såvidt burde gøre, via Internet og automatisk, hvis det skulle virke!
Siden har jeg holdt mig til at købe sælgeren og til auktioner, hvor salget dog foregår i "offentlighed", så mener jeg ikke man kan gøre så meget mere.
vh Baun
Politiet syntes tydeligvis at det var en underlig forespørgsel, men svarede dog at uret ikke var på kosterlisten.... men man fik ikke ligefrem lyst til at spørge hvergang man køber et ur, hvad man vel for såvidt burde gøre, via Internet og automatisk, hvis det skulle virke!
Siden har jeg holdt mig til at købe sælgeren og til auktioner, hvor salget dog foregår i "offentlighed", så mener jeg ikke man kan gøre så meget mere.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)