26-10-2007, 03:36 PM
Jeg kan heller ikke se noget egentligt galt. Vil hellere have originalen som pän end en re-dial - men problemet er jo (check ebay for at få et stort antal at sammenligne med) at kollosalt mange re-dials ikke er lavet som originalen. Det er skiver som findes i stort antal som sättes i alle mulige kasser. Check med Omega Vintage listerne og Joseph og se at skiverne skal väre helt anderledes i - efter min mening - mindst halvdelen af de som sälges.
I en del tilfälde så er skive, kasse og värk helt uafhängige.
Det kan man väre ret ligeglad med hvis man bare vil have et godt og pänt ur - men hvis man samler for at have noget lidt originalt - så vil man helst have original skive - og alternativt - en skive som er renovereet helt efter den gamle.
Med det store antal skiver Omega har väret rundt om - så er der desvärre få (som er til at betale) som er renoveret med helt korrekt skive i forhold til kasse reference nummeret.
Faktisk tror jeg ikke normalt jeg ville opdage de som var - for jeg checker bare at uret faktisk skulle se ud som det gör, og det kan godt väre der er fine renoverede imellem - men de er efter min mining ret själdne
vh
Just my 5 penny
vh
I en del tilfälde så er skive, kasse og värk helt uafhängige.
Det kan man väre ret ligeglad med hvis man bare vil have et godt og pänt ur - men hvis man samler for at have noget lidt originalt - så vil man helst have original skive - og alternativt - en skive som er renovereet helt efter den gamle.
Med det store antal skiver Omega har väret rundt om - så er der desvärre få (som er til at betale) som er renoveret med helt korrekt skive i forhold til kasse reference nummeret.
Faktisk tror jeg ikke normalt jeg ville opdage de som var - for jeg checker bare at uret faktisk skulle se ud som det gör, og det kan godt väre der er fine renoverede imellem - men de er efter min mining ret själdne
vh
Just my 5 penny
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)