co-axial escapement
Nu går jeg så lidt i småtingsafdelingen.

Mads, jeg forstår ikke helt din melding. At lave Co-axial flytter i dine øjne ikke værket opad på skalaen. Jeg troede at det var netop den slags udviklings ting som rykkede lidt på skalaen over hvor fine værkerne er.

Det kan vel ikke kun være et spørgsmål om finish, det må vel også være smarte detaljer, forsøg på udvikling og fornyelse.

Hvis det du mener er, at det ikke kan flytte værket et helt trin op - så ok, men hvis nu værket på en skala fra 1-5 lå på 3.2 uden co-axial, må det vel rykke opad, fx til 3.4 med co-axial - ellers forstår jeg dig ikke.

Ikke at jeg selv går så meget op i disse finurligheder, som jeg til dels regner for salgsgas, men jeg troede du gjorde Icon_cool

Jeg er i virkeligheden mere for Rolex filosofien, robost, gennemprøvet, let at servicere og særdeles langtidsholdbar... Men mit indtryk er at du netop har beklaget at Rolex ikke udvikler værkerne. Så må du vel også respektere at Omega gør og give lidt for det? Det er vel trods alt blandt de 5-10 mest interesante nyskabelser når det kommer til værkproduction i de seneste år - ikke? Og det ser ud til at andre fx. AP følger efter.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
co-axial escapement - af nesnah - 08-08-2007, 09:29 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 09-08-2007, 09:16 AM
Petitesser... - af baun - 09-08-2007, 09:39 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 09-08-2007, 12:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)