23-01-2007, 10:15 AM
Så er der lidt yderligere billeder. Det viste sig selvfølgelig at tingene ikke passede 100 % sammen så der skal tilpasses yderligere. Desuden har jeg endnu ingen visere. Jeg kan kun sige: Kast jer ikke ud i den her slags med mindre I brænder for det. Det er ikke så let som man lige regner med, og man er afhængig af mange andres ekspertise og arrangament.

Skiven i kassen, som er en Sub 16610 aftermarket uden stifthuller.

Værket monteret i kassen. Glasbagkassen er lavet af Bjørn. Super flot arbejde
Jeg har konsulteret skivefabrikanten mht. copyrights og så længe værket er 100 % originalt er det ganske normalt at man fremstiller ny kasse, visere og skive. De laver mange skiver til lommeursværker som puttes i oversize armbåndsurkasser. Så jeg sætter min lid til at de har styr på det juritiske.
Desuden er der tale om et enkelt ur til eget brug, som aldrig skal sælges, så mon ikke VC kan se igennem fingre med det, selv om det måske er lidt på kant med copyright loven. Her er jo hverken tale om en kopi eller en vare som produceres for at udnytte VC´s navn i salgsøje.
Det er zifferblattfabrik som har lavet skiven.
/Mads

Skiven i kassen, som er en Sub 16610 aftermarket uden stifthuller.

Værket monteret i kassen. Glasbagkassen er lavet af Bjørn. Super flot arbejde
Jeg har konsulteret skivefabrikanten mht. copyrights og så længe værket er 100 % originalt er det ganske normalt at man fremstiller ny kasse, visere og skive. De laver mange skiver til lommeursværker som puttes i oversize armbåndsurkasser. Så jeg sætter min lid til at de har styr på det juritiske.
Desuden er der tale om et enkelt ur til eget brug, som aldrig skal sælges, så mon ikke VC kan se igennem fingre med det, selv om det måske er lidt på kant med copyright loven. Her er jo hverken tale om en kopi eller en vare som produceres for at udnytte VC´s navn i salgsøje.
Det er zifferblattfabrik som har lavet skiven.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)