Hodinkee rejseur til 38.000
#1
Hvad siger I til det? Et rejseur med 8 dages gangreserve til små 38K + told/moms. Der bliver kun lavet 96 stk., så det er med at være hurtig ;-)

“Introducing: The HODINKEE Eight-Day Travel Clock Limited Edition ” via @watchville https://api.watchville.co/v2/posts/52703/click


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Hodinkee are fast becoming a joke.I just could not believe what they are
asking for this. Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#3
Enig det er satme en joke,
De starte som en interesse "klub" nu er det all about money. Icon_e_confused
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Må indrømme, lidt med sorg, at det er længe siden at jeg tog Hodinkee seriøst.
[-]
  • willy
Svar
#5
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • longbear
Svar
#6
De er udsolgt, så prisen var vel rigtig. Jeg gemmer mine penge til de lancerer Hodinkee X Bornholmer.

Jeg føler mig mindre og mindre som deres målgruppe, det er efterhånden kun The Grey NATO der siger mig noget.

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
Svar
#7
De bliver osse roastet lidt i dag på diverse Forums İmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel, willy
Svar
#8
Og de fortjener modvinden.

Uret er jo smukt, men prissætningen er lavet i New York, hvor money talks og bullshit walks.

At de så ovenikøbet sætter Hodinkee på skiven helt alene er jo også et signal om hvordan de efterhånden ser sig selv.

Vi andre ser dem som placeret et uheldigt sted mellem journalistisk, ur-forhandler og ur-producent. Svært at tro på at det ikke er pengene, der vinder/bestemmer når de skal lave nye ting eller prioritere.

Jeg har altid været en stor fan af dem, deres skriverier og - ikke mindst - personerne bag. Men selv jeg er ved at blive lidt træt.

Jeg savner bid og dybde i artiklerne som de havde ‘i gamle dage’. En gang imelllem ruller nogle af dem sig ud (f.eks. Jack Forster, Jim Thompson) med dybt interessante og velskrevne artikler, som du ikke finder andre steder, men der er langt mellem snapsene.

Nå, jeg har ikke helt afskrevet dem endnu, men jeg er klart mere skeptisk overfor deres skriverier.

Og så kan man jo gå på eBay eller alle mulige andre steder og finde de originale rejseure til en helt anden pris og med en helt anden karisma. Jeg har f.eks. to Ados derhjemme, begge Jaeger-LeCoultre, den ende endda med dobbelt signatur. Dem kan jeg så nyde i ro og fred.

Og omvendt må man også tage hatten af for den forretning/position de har fået opbygget. Deres salg af brugte ure er f.eks. ganske imponerende hvis man ser hvor hurtigt urene bliver solgt. Og 96 x rejseur gav også lige en halv million dollar i omsætning på urimeligt kort tid. Den forretning gad jeg godt have en del af.

Claus

İmage

İmage

İmage

Svar
#9
Perezcope tager det lidt under behandling - -
Svar
#10
Some people might take this as a joke,others might say there are fools who will
pay for rubbish like this.Hodinkee are making money by selling rubbish to the
public,it leaves a bad taste in my mouth.Some might call it good business,because
money talks.But what a lousy world we live in,when some people condone this 
way of making money.But okay,watch firms have been telling porkies to the public
for years,and getting away with it,because many so called respectable watch people
really do not have any morality at all.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)