Incoming
#11
Tusind tak og ja, præcis - og da den kommer langvejs fra, så der går nok lidt tid :-). Og ja, det har jeg hørt, at man skal have en Speedmaster i samlingen - nu må vi se om det også passer på mig. Jeg synes ihvertfald rigtig godt om den på billeder. Den minder utroligt meget om Apollo 11 udgaven fra 2004, men det er jo ikke en dårlig ting :-)
Svar
#12
Her er en fin video - jeg synes der er et flot spil i den hvide skive og så glæder jeg mig over mikrojusteringen af lænken - det mangler jeg på min Grand Seiko





Der er også et gammelt Rolex ur i videoen - ikke noget særligt ;-)
Svar
#13
Den er sku flot!! Skal du nok blive glad for

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#14
Superfedt.

Jeg kender en, der har præcis den Tokyo model og den skuffer ikke.

Stærkt valg  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#15
Det er SÅ fedt - tillykke med det :-)
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#16
Mega lækker Speedy!  Icon_party

Stort tillykke med den - det kunne jeg sq godt også!  Icon_Up

Jeg har den blå skivede udgave af Tokyo 2020 Speedy'en + den speedy som den er "re-produktionen af"...  Icon_cool

 - jeg er en anelse vild med blå skiver!  Icon_blink
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#17
Tillykke med købet! Speedmaster er det bedst designede ur nogensinde, derfor det er populært. Det har alt - og tjek lige en læderstrop på fætteren! İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#18
Mange tak skal I have - jeg har faktisk også en fetish for blå skiver, men er også vild med panda'er og har aldrig ejet en, så nu skulle det være :-). Den blå 2020 Tokyo er dog også virkelig flot!

Jeg synes også det er flot med en rem på, så det skal jeg helt sikkert have kigget på. Det var faktisk det her billede med en nato der fik mig helt overbevist (jeg ved godt det er Apollo 11 udgaven, men den ligner ret meget :-)).

İmage
[-]
  • maltebrask
Svar
#19
Wow kæmpe tillykke med dit kommende panda-Speedy Der er en super flot variant!
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#20
Tillykke med den kommende speedmaster, den er super fed  Icon_party

Jeg kan slet ikke forstå at jeg ikke har en speedmaster  Icon_e_confused
Mvh
Morten
[-]
  • onkeldunkel
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)