Jeg vil også have et
#1
Grand Seiko , tak til Bad Hamster for inspiration. Og til Nicholas for at skaffe den hjem. Har kun haft uret et døgns tid, men jeg må sige alle parametre er til topkarakter. Lige det obligatoriske billede. God lørdag aften til alleİmage



Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Tillykke, det er et elegant og utroligt smukt ur!

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • KOP
Svar
#3
Det er bare så helt vildt flot - jeg elsker den skive !!! Icon_hjerte Icon_hjerte

Stort tillykke med det ! Icon_flag Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • KOP
Svar
#4
Smukt smukt smukt.

Stort tillykke med uret.
Mvh Kim 
[-]
  • KOP
Svar
#5
Hovsa, det er sørme smukt det der Icon_drool

Jeg er da super glad for at kunne hjælpe med inspirationen Icon_rygklap

Nu er der i hvert fald 3 stk ud af de 1300 af denne model i Danmark (så vidt jeg ved)

Stort tillykke Icon_Up

PS. Jeg er stadig super glad for mit, her snart et års tid efter købet - det er det ur jeg har brugt mest Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KOP
Svar
#6
Tak tak tak og tak. Sjovt at man kan “overtales” af nogen billeder man engang imellem ser på internettet Icon_rul
Det er farligt at følge med på disse sider!
[-]
  • BadHamster
Svar
#7
Den model prøvede jeg I går i Seattle, sammen med snowflake. Havde finanserne bare været til det.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • BadHamster, KOP
Svar
#8
Fedt GS Cookie - det er SÅ flot! Det er sjovt som GS både smitter og er vanedannende :-)

Kæmpe tillykke herfra!


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • BadHamster, KOP
Svar
#9
I går totalt GS amok Icon_lol

Tillykke med et fedt ur Icon_Up
Svar
#10
GS laver sku mange fede! Vild skive!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)