Det var egentlig ikke planen...
#1
Hej alle,

Som overskriften angiver så var det egentlig ikke planen at jeg skulle have nyt ur.... Men kender i det når man falder over et godt tilbud på noget man har drømt om længe?  Icon_e_biggrin1

Jeg håber det lander i morgen, da det er købt ved en dansk webshop i går aftes.

Er i klar på en gætteleg igen?  Icon_lol Kim (Avantismo) ved det måske allerede...

Første clues: Det er et japansk mærke, det er et dykkerur og vandtæt til 300m (blev det for nemt? Icon_study )
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#2
Fedt fedt fedt :-)

Seiko? MM300? :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • BadHamster
Svar
#3
Bingooooooo Icon_Up  (Tænkte nok det var for let  Icon_lol )

Det er den nyeste iteration heraf, med sexede-navn SLA021J1. Keramisk lynette, safirglas og lidt guld på sekundviseren og 300m teskten er de største forskelle fra de ældre referencer. 

İmage

Glæder mig Icon_diver
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Daniel, doxa300, KimT, phrede, Reno
Svar
#4
Ja, det var næsten lidt for let :-). Men superfedt ur - tillykke med det  Icon_flag Icon_party.
Svar
#5
Elsker når planer bliver ødelagt på den måde.
Tillykke med et fedt ur Icon_drool
Svar
#6
Mange tak til jer begge Icon_Up

Jeg kommer nok til at poste en del billeder af det i den kommende periode Icon_hjerte Icon_diver
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#7
Flot ur - tillykke med det :-)
Svar
#8
Som ejer af et SBDX001 forstår jeg godt glæden over det ny ur.
Til lykke med det!

Billeder af bogside mm, når du får det.

Var et godt tilbud?

/
Kristen
Svar
#9
Tak Kim Icon_Up

Jeg håber at uret lever op til mine forventninger - har kun set den grønne model (SLA019) IRL.

Og tak Kristen Icon_Up

Jeg skal nok tage en hel del billeder af det når jeg modtager det.

Jeg syntes i hvert fald at det var et godt nok tilbud til at nu ville jeg slå til ;-) Vejl. er lige under 30k, og jeg skulle give 17.8k på tilbud fra en dansk webshop... Har før set dem tæt på denne pris i udlandet, men ikke så lavt som denne pris og så er det jo altid rart at handle i vores egen lille andedam :-)

Men jeg husker også at man for nogle år siden kunne købe SBDX001 i f.eks. Tyskland for ca. 11-12k. Men sådan er det, dengang var jeg ikke klar på at købe det...
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#10
UHA, det er fedt!!! Glæder mig til flere billeder
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)