Sælger forespørgsel
#1
Er der nogen herinde, der har erfaringer med denne spanske sælger på Chrono24 - han har en fysisk butik og tilbyder trusted checkout + gode bedømmelser, heraf mindst én dansk, hvorfor det jo kan være nogen herinde kender ham.


BULLIDO JOYEROS
La Fuente 7
28939 Arroyomolinos
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#2
4,7 ud af 5 i 110 anmeldelser og 383 Trusted check outs - jeg ville ikke være bekymret :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • keldw, pbr
Svar
#3
Jeg har også en OK fornemmelse - men det kunne jo være fint, hvis nogen herinde havde haft noget med ham at gøre og kunne kommentere. 

Men han har alle kendetegnene for at være OK - ud over dem du nævner, så har han en fysisk butik i Madrid.

Og HVIS der viste sig at være noget, der skulle rettes på uret, så skal jeg til Madrid i embeds medfør i September.......... så kunne man jo aflægge ham en visit
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Jeg kender ikke sælgeren - desværre. Men mere interessant, hvad er du ved at købe?
Svar
#5
(04-05-2019, 05:35 AM)KimT Skrev: Jeg kender ikke sælgeren - desværre. Men mere interessant, hvad er du ved at købe?


He he he ............. jaeh, det kunne du lide at vide !!!?  Icon_e_biggrin1

Når og hvis beslutningen træffes, så skal I nok få lejlighed til at gætte på, hvad det er - men jeg vakler pt. mellem to meget forskellige ure............. de kan faktisk nok ikke være mere forskellige !!! Det eneste de har tilfælles, er at det begge er ure jeg har haft før  Icon_blink

Foreløbigt har jeg bedt begge sælgere om bedre billeder og i mellemtiden forsøger jeg at argumentere for og imod det ene ur op imod det andet  Icon_smil

Men jeg har nu endelig mulighed for igen af erhverve mig ét godt ur, omend i den lidt billigere ende af skalaen. Når og hvis det sker, vil de fleste af mine andre ure formentlig blive sat til salg.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#6
(04-05-2019, 05:35 AM)KimT Skrev: Jeg kender ikke sælgeren - desværre. Men mere interessant, hvad er du ved at købe?

Svaret kan nu findes i en anden tråd  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)