Watch Roll?
#1
Hej

Jeg søger lidt hjælp til at finde en watch roll, kan selvfølgelig bare google en masse frem. 
Det ville dog være rart at høre jeres mening om et par bud, vil langt hellere have kvalitet frem for kvantitet. 

Ser frem til et par gode bud. 

Haddock
In Success you deserve it and in defeat, you need it.
Svar
#2
Jeg fik disse syet i Italien efter mine specifikationer og til en pris omkring 600 pr. stk. Ikke billige, men virkelig lækre. Jeg kan ikke på stående fod huske hvor/hvem, men kan finde det frem, skulle det blive relevant.

İmage

İmage

İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
#3
Sjovt, jeg sidder og overvejer at slå til på en af de rolls, som pt er på tilbud til €55 hos Finwatchstraps
https://www.finwatchstraps.com/collectio...watch-roll
Fri fragt over €99 (så bare en mere = nul fragt, men mindre det er en af dem til €45)
Andre som skal have noget med til Kbh (eller Frederikssund) området?
Svar
#4
Prøv evt. at tage et kig i denne tråd, hvor jeg skriver lidt om en fed watch roll fra Toxic NATO´s Icon_smil


http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=...#pid313589

Nogle gange kan det godt betale sig, at bruge søgefunktionen herinde Icon_blink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
De er også fede, men udsolgt med undtagelse af udgaven med 3 lommer i oliven grøn.
[-]
  • pbr
Svar
#6
Ahh, OK - det er jo så et problem  Icon_e_confused Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#7
Hvis trådstarter kun skal bruge en med tre lommer er det vel ok.

Kan kun anbefale den af pbr nævnte.
Mvh.

Jørgen
Svar
#8
Tak for alle de svar.

Hvis der er plads til 3 ure er det helt perfekt, jeg er dog nok ude efter noget læder, da jeg finder det mest lækkert. Kvaliteten skal selvfølgelig være i top.

Kigger lidt på jeres bud.
In Success you deserve it and in defeat, you need it.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)