Favoritten - del 2 - IWC
#21
Jeg er helt med Claus på den Aquatimer Jaques Cousteau, jeg er en sucker for orange detaljer. Faktisk er jeg også ret vild med den helt simple Aquatimer 3548, det skal det nok også blive til en dag.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#22
(01-01-2019, 09:00 PM)stenstrupigen Skrev: IWC 3713

İmage
Helt sikkert! Dobbeltkronografen af Richard Habring er et ikon. Jeg har en fin lille 3741 meca-quartz i 36 mm. Den får også en del armtid. İmage

Sendt fra min WAS-LX1 med Tapatalk
İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
#23
Super med disse forskellige tråde.
Jeg er stadig helt vild med dette trods at jeg har haft det 3 (!!) gange. Eneste problem er at det efter min mening ikke kan stå alene med kun en dykker. Jeg manglede et mere hverdagsur såsom speedmaster eller Daytona sammen med det. Men puha: mit sd, dette og en daytona og jeg er i den ultimative himmel

İmage


-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • cfnissen, Henrik A, PHO
Svar
#24
I have owned about 40 different IWC models,and it is difficult to pick one
model i liked the best.But if i was forced to pick the model i had to wear
everyday,then it would be  the 3536.A truly great classic diver that set
the standard for others to follow.2000 meters without a helium valve
was a very impressive bit of engineering.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • doxa300
Svar
#25
Jeg kunne godt finde på at sige mit gamle Aquatimer 3548 - som jeg desværre ikke har mere... Det er nok det ur jeg savner mest af mine solgte ure igennem tiden
İmage
Det er/var for mig et ur der kunne bruges til alt og alle situationer
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#26
Helt enig - jeg har chronograph udgaven (3719-28), som var mit daglige ur (til ALLE) formål i 5 år. Jeg har det stadig, men får ikke gået så meget med det.

İmage
[-]
  • doxa300
Svar
#27
Må være ref 3536İmage

Men et 3717 ville jeg nu også gerne have og et Ingenieur...


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)