Afstemning: Hvad vil du vælge
Sort
Blå
[Vis resultater]
 
 
Omega Seamaster 300 44mm
#1
Hej

Jeg overvejer kraftigt at købe mig et Omega Seamaster 300 Chronograf 44m. Uret vil jeg bruge som hverdags ur.

Der er 3 forskellige at vælge i mellem, og mit problem er at jeg er vild med dem alle 3. Jeg ved godt at det er individuelt hvilken model man er mest til, men det kunne alligevel være sjovt, at høre hvad i ville vælge og hvorfor.

Jeg tænker selv:
Den sorte: Det sikre valg. Farven der går til alt slags tøj, og med de røde visere syntes jeg stadig at uret ser lidt "frækt" ud. Ur er meget glossy med en dail der er helt blank og med en bezel ligeledes i blank ceramik.

Den Blå: Jeg elsker den blå farve, og vil også passe til det meste tøj, urets finish er som den sorte.

Den Sorte m gul: Dette ur er lavet med en mat finish, samt gule og hvide visere og en regatta funktion. Det er efter min mening et lidt mere usikker valg, men jeg syntes modellen er piv fræk, og bestemt og en mulighed.

What too do? Har tænkt over det et stykke tid, og jeg svinger hele tiden mellem de 3 modeller. En svær beslutning

İmage
İmage
İmage

Nå, i skulle naturligvis have kunne stemme på alle 3 modeller under afstemningen, men det lykkedes ikke, jeg jeg kan åbenbart ikke rette det. Så se bare bort fra den, og skriv hvad i syntes Icon_drool Icon_drunken
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#2
Normalt ville jeg sige blå, da det i de fleste tilfælde er det flotteste efter min mening. Lige her har vi dog et tilfælde af "undtagelsen der bekræfter reglen" og for mig står valget blandt de to andre. Sort holder altid, men det gule tiltrækker mig umiddelbart mest. Jeg googlede lige lidt flere billeder og det ville være mit valg blandt de tre opstillede muligheder.
Svar
#3
Jeg ville vælge det sort / røde. 

Ps. Fedt ur
Mvh Kim 
Svar
#4
Blå skiver er flotte - men sjovt nok ikke særligt langtidsholdbare for mit vedkommende

Derfor vælger jeg sort/rød, der er en klassisk farvekombination og er super anvendelig.

Den sort/gule er også meget fristende og anderledes -ved blot ikke om man vil blive træt af den i løbet af kort tid.

Men som med alt her i verden, er det et spørgsmål om personlig smag


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#5
(14-07-2018, 01:17 PM)pbr Skrev: Blå skiver er flotte - men sjovt nok ikke særligt langtidsholdbare for mit vedkommende

Derfor vælger jeg sort/rød, der er en klassisk farvekombination og er super anvendelig.

Den sort/gule er også meget fristende og anderledes -ved blot ikke om man vil blive træt af den i løbet af kort tid.

Men som med alt her i verden, er det et spørgsmål om personlig smag


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tænker nok lidt som dig Peter. Den gule er super fedt, men kunne godt være bange for om jeg vil blive træt af farven, især hvis jeg begynder og tænk, om den gule farve passer til det tøj jeg har på, for det gør den ikke. 

Ved valg af sort/rød, vil jeg altid kunne tage det på hånden, uden jeg vil tænke på om farverne passer til tøjet eller ej. Samlet set i forhold til gul, er den ligesom mere neutral.

Men den gule er nu lækker Icon_drool
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • pbr
Svar
#6
Henrik A Skrev:Men den gule er nu lækker Icon_drool


Ja, den trækker nu altså lidt i mig også - ingen tvivl om at det ville være det friske valg !

Havde den ikke haft den gule “rehaut”, så kunne den godt være mit valg !



Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#7
Jeg synes den blå er langt den flotteste.
[-]
  • Henrik A
Svar
#8
Det sorte er nok mest neutalt i farverne.
Det blå er nu også meget flot synes jeg, men jeg vil så også sige, at det kommer an på om du kun har 1 ur.
Hvis du har flere, ( som måske er sorte / neutrale i farverne ), så ville jeg nok gå efter det blå Icon_smil
[-]
  • Henrik A, MichaelA
Svar
#9
Den blå er flot med de røde detaljer, jeg synes det passer bedre end på den sorte.

Den gule er lidt fræk, men ikke helt så harmonisk. Jeg kan ellers normalt godt lide gule og orange detaljer, men ikke lige den her. Jeg tror pbr har ret, det er rehaut der tipper balancen.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • MichaelA
Svar
#10
Jeg kan godt lide noget, som ikke alle har/har set før og jeg ville derfor 100% gå efter det sidste + grå, gul og sort spiller rigtig godt sammen i min bog! Mit næste valg ville være det sort/røde og det blå til sidst.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)