Jaeger LeCoultre-drømme
#21
Underligt nok var uret ikke toppen for mig i længden. Kan ikke sige præcis hvad det var, men uret er sat til salg uden at være brugt meget. Det kan være at uret passer mig bedre om nogle år, da jeg ofte vender tilbage til ure jeg tidligere har haft. F.eks. har jeg haft dette IWC 5007 for nu 3. gang....
İmage

Når det er sagt, prøvede jeg tilfældigvis et Polaris Date og blev totalt solgt på stedet trods at det ikke er Memovox, som jeg ellers går efter. Om drømmen denne gang bliver realiseret, vides pt ikke, men puha the pull is strong with this one ;-)

İmage


- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#22
Er Polaris Memovox reelt begrænset iøvrigt? Jeg mener, det kan jo bestilles på Jaegers hjemmeside...


- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#23
(19-05-2018, 11:30 PM)phrede Skrev: Er Polaris Memovox reelt begrænset iøvrigt? Jeg mener, det kan jo bestilles på Jaegers hjemmeside...


- via iPhone
Det er begrænset, så vidt jeg husker til 1000 STK. Det er født kommet til deres flagship stores her I maj så måske er de ikke solgt allesammen. Jeg ville også gerne, men prisen er på den anden side af min smertegrænsen, og så bliv jeg meget forelsket i den blå skive.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#24
Puha! Jeg faldt i endnu en gang!
Jeg håber godt nok at det holder vand denne gang....

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#25
Tillykke. Jeg synes stadig, det er et lækkert ur. Vi får se, om det er en keeper denne gang Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#26
Stort tillykke - Ultra Thin Moon er et super flot ur, som jeg ofte har kigget på, men for mig falder det på størrelsen. Det må også være noget af en omvæltning ifht. 5007’errn - på alle leder :-)
Svar
#27
(05-07-2018, 02:52 PM)phrede Skrev: Puha! Jeg faldt i endnu en gang!

Wear it in good health, som de siger over there. Og til lykke.!

Men er din signatur ikke lidt outdated?

/Bjørn
Svar
#28
Hehe tak tak

Nej ikke outdated; sd’et er min keeper :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#29
(05-07-2018, 06:19 PM)onkeldunkel Skrev: Stort tillykke - Ultra Thin Moon er et super flot ur, som jeg ofte har kigget på, men for mig falder det på størrelsen. Det må også være noget af en omvæltning ifht. 5007’errn - på alle leder :-)

Hahaha! Ja, de ure er ret forskellige og JLC "afløser" som sådan ikke 5007eren på andet end på budgetposten.

Jeg har stadig stor lyst til et 5007 men da der skal være plads til et ur der forhåbentlig dukker op inden efteråret, måtte 5007eren samt Datejust vige pladsen. JLC dumpede tilfældigvis ind på dette tidspunkt.

Iøvrigt er jeg vild med størrelsen og fornemmelsen er HELT rigtig i denne omgang. Jeg håber at det er langtidsholdbart :-)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Larsb
Svar
#30
Det er et super flot ur Phrede !!! Meget elegant og stilrent ! Icon_Up

Stort tillykke Icon_flag Icon_flag Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)