Tilbud om Transport til Jylland/Sjælland
#21
Hej Kristian

Der er fundet en anden løsning mht. transport til Bornholm, så du skal ikke bruge noget krudt på det.

Mange tak for dit hurtige svar. Dejligt med sådan et forum hvor vi kan hjælpe hinanden.

Claus


------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
#22
Hej Claus,

Helt ok. Skulle det være en anden gang :)

Ja, det er skønt med et godt forum :)
Svar
#23
Hej igen alle,

Jeg kører igen tværs over landet og skulle nogle have brug for at få transporteret et ur, en cykel eller moster Annas gamle natpotte, så kan jeg tage det med på ruten. Jeg kører over broen.

Det koster som sædvanligt ingenting.

Jeg kan samle op ved motorvejen eller mindre omveje, efter aftale.
Ellers kan jeg tage imod i Espergærde i dagene op til, ligesom jeg er i Aalborg et par dage, hvor jeg også kan tage imod.

Espergærde -> Aalborg d. 24.10. og retur igen d. 27.10

God aften!

Mvh.
Kristian


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Svar
#24
Hej Alle,

Jeg kører fra Espergærde på mandag til Aarhus, ankomst eftermiddag/tidlig aften.
Kører fra Aarhus tirsdag eftermiddag med stop i Odense og derefter retur mod København/Espergærde om onsdagen ca. kl. 16.30.

Hvis der er nogen der skal have noget med over broen, den ene eller den anden vej, så giv lyd :)

God aften!

Mvh.
Kristian

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
[-]
  • KimT
Svar
#25
Gl. tråd, men hvad pokker.

Jeg kører over grænsen ved Padborg på mandag, natten til tirsdag og stopper temmelig sikkert i Fleggaard.

Turen ender i Helsingør og hvis nogen skal have noget med, så giv lige lyd.

Jeg har ikke uanede mængder af plads, men der er da plads til lidt. Slik er tosset billigt f. eks.

Det vil i givet fald, kunne hentes i Kvistgård efterfølgende og stop på ruten kan aftales.

Mvh.
Kristian
[-]
  • cfnissen, Swede1971
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)