KH om Seiko
#1
En ældre artikel (havde dog ikke læst den før)
om KHs syn på Seiko og deres "evner"
http://www.b.dk/mode/japansk-tikkeri-viser-tandhjul
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
Det er spændende at grave sig ned i Seiko's univers som har fra alle hylder og måske er mest kendt fra ure i den lave ende af prisskalaen (her i danmark) og når man så fortæller om deres ure til flere hundrede tusinde kr., så bliver der kigget lidt mistænkeligt, kan det passe.

Vi ser jo i de fleste butikker hvor der ligger Seiko i vinduerne, priser fra 2-6000 kr. og ved enkelte forhandlere kan man også finde priser til lidt mere.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Ingen præstere som Seiko i urverden,
uanset hvilke parameter man måler efter, ingen. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
En god artikkel.

Seiko manger rigtig nok noget PR hjælp for at hamle op med hovedsageligt Rolex og Omega, men det kan de måske nok. Danmark er nok ikke det første land at starte. Hvem ved. Måske er de ikke så interesseret, da Grand seiko, efter min mening henvender til til dem, som vil leve stille og leve godt. De er diskrete mennesker. Ydmyghed er til dels godt synes jeg.
Svar
#5
Tråden skal da også lige have et billede af en dejlig Seiko Icon_blink

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#6
Enig tråden skal da garniers med lidt Billeder,
Jeg byder ind med et hvor både dato og belysningen passer til årstiden. Icon_blink
İmage
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#7
Desværre taget med iPhone og dårligt lys, men her er det Blå Sumo :-)

İmage



Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#8
FEDT ur. Icon_cool Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
Jeg må nu indrømme at jeg ikke kan se hvorfor Seiko skal kopiere Omega/Rolex/Schweizer reklame måden. De er et unikt brand med en helt anden holdning til uret og tid. Nu er artiklen nogen år gammel men det med at skue indad og finde ro, mindfulness, meditation og mange andre ting som vi i vesten tager til os, så ligger historien der. Fortæller Seiko deres historie ud fra hvad de brænder for så kommer resten. De har jo vist at de er mere modige end mange når det gælder om at blande forskellige teknologier for at lave et "bedre" ur.
Svar
#10
Helt enig, Det tror jeg heller ikke de gør eller har gjort,
Man kommer jo ikke foran nogen ved at går i deres fodspor. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)