Trælse henvendelser på DBA
Det er et stykke tid siden, at jeg har haft et ur til salg på DBA, men jeg overvejer at skelle mig af med mit Planet Ocean, så jeg har opslået en annonce. Men hold da kaje, hvor får man mange skodhenvendelser.

Folk, som efter ti mailkorrespondancer oplyser, at de ønsker 20 pct afslag på prisen, selvom jeg har sagt, at prisen IMO er fair, og dermed fast. Folk, som inderligt argumenter for, at et Planet Ocean på lænke med b/p kan købes til 14k, og at jeg ikke "kender markedet ordenligt", når jeg forlanger den pris, jeg gør. Jeg har indtil nu svaret seriøst og høfligt på alle henvendelser, men orker det ikke længere.

Har I samme nedslående erfaringer med henvendelser over DBA?

Her et par eksempler, hvor jeg af respekt for byder har fjernet navnene:
İmage

İmage

İmage
Svar
Sådan er det. Det er en del af dba.dk gamet. Jeg kan desværre ikke sige andet til dig, end at du må finde dig i det. Svare folk kort, kontant og hurtigt. Lige pludselig har du en seriøs køber og på dba skal du være klar til at handle hurtigt. Folk har nul integritet og skrider fra en handel i det øjeblik de føler de ikke får værdi for den sidste krone.
SÅ! Slå koldt vand i blodet, giv det tid og lev med det.
Svar
Jeg har slet ikke travlt, og uret har også en vis værdi for mig, men det kan ikke rigtigt konkurrere med mit DS og 305, så jeg tænker, at det må videre, hvis prisen er rigtig Icon_razz
Svar
Så skal du jo bare vente. Kan godt forstå at du lige skal af med lidt frustration. Det kan være en være hundehandel på dba.dk
Svar
Bare skriv at useriøse henvendelser besvares ikke Kenn,
Og så lad være med at skrive tilbage til dem, det spare dig en masse tid.

DBA er et lud.. Marked hvor en masse vare bliver skam budt hver dag.
Med is i maven ( som jeg ved du har) så skal du nok få det ur solgt fornuftigt
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Netop grunden til at jeg ikke annoncere på DBA længere.
Svar
Jeg ville helt klart have mine vare derinde da mange bruger siden når de søger en vare,
Har da også rigtige gode erfaringer med dem men man skal påregne "løse" henvendelser,
dem skal man bare gribe rigtigt an. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det er et skod sted
Svar
Godt at høre, at det ikke kun er "mig" (hvilket jeg nu heller ikke troede) Icon_e_biggrin1

Tror jeg forsøger mig med et kort, men velment "Tak, men ikke interesseret" fremover Icon_e_wink
Svar
Sociologen Skrev:Godt at høre, at det ikke kun er "mig" (hvilket jeg nu heller ikke troede) Icon_e_biggrin1

Tror jeg forsøger mig med et kort, men velment "Tak, men ikke interesseret" fremover Icon_e_wink

Mit standard svar
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)