Hvornår er man en ægte ur-nørd...
Er det når man køber et lommetørklæde til brystlommen på jakken, der hylder Gerald Genta design...og endda uden at have et af urene?

İmage

Eller hvad er jeres kriterie?

Claus

Svar
Ikke for at skifte emne, men jeg er så pisse hamrende misundelig på dit chronometre bleu!!
Svar
Ja, man er en super urnørd, når man køber sådan et lommetørklæde. Jeg kom desværre for sent. De var udsolgt, da jeg opdagede dem.
JK
Svar
Når man skifter ur konstant Icon_crazy Icon_rul
Svar
runzuk Skrev:Når man skifter ur konstant Icon_crazy Icon_rul

Yep, det er nok også et klassisk syndrom Icon_e_smile

Eller opdager, at dem man taler med om ure har mistet interessen for 10 minutter siden...

Claus

Svar
jk Skrev:Jeg kom desværre for sent. De var udsolgt, da jeg opdagede dem.
JK

Også jeg :-(
Svar
cfnissen Skrev:Eller opdager, at dem man taler med om ure har mistet interessen for 10 minutter siden...

Det sker tit, men jeg er lidt i tvivl om det er mig der er kedelig, eller om det er urene de ikke gider høre om Icon_e_wink
Svar
Hvornår er man urnørd?

Der kan være mange forskellige kriterier, men når man jævnligt bruger flere timer om dagen på noget der relaterer til ure - læser om ure, undersøger ting om ure, deltager i forskellige arrangementer, roder med ure osv. - så er man nok tæt på Icon_e_smile
Svar
KimT Skrev:Hvornår er man urnørd?

Der kan være mange forskellige kriterier, men når man jævnligt bruger flere timer om dagen på noget der relaterer til ure - læser om ure, undersøger ting om ure, deltager i forskellige arrangementer, roder med ure osv. - så er man nok tæt på Icon_e_smile
Spot on Icon_+1
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Man er ur nørd, når man hele tiden ser på sit ur, og ikke ser hvad klokken er Icon_e_wink

God søndag til ALLE Icon_drinks
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)