06-10-2014, 09:27 PM
Shogun er vildere bedre og mere fantastisk
laangt over Sumo
Lever i min egen lille dykkerklokke..
|
Monster hjælp efterlyses
|
|
06-10-2014, 09:27 PM
Shogun er vildere bedre og mere fantastisk
Lever i min egen lille dykkerklokke..
06-10-2014, 09:50 PM
Sumo og Shogun er vildt fede modeller, men jeg er helt overbevist om at man får MEST ur for pengene i et New Monster.
Bestemt er designet mere råt end Sumo, men det er udelukkende en smagssag om man kan lide det ene eller det andet. Jeg kan ikke se hvad man får mere for de ca 2,3 K mere et Sumo koster. Mvh Kim
06-10-2014, 10:01 PM
peterkaa Skrev:Shogun er vildere bedre og mere fantastisk Enig min knægt går med Shogun den er sprød, jeg kigger tit med fingerne. Personlig er jeg rent design mæssigt mere til Sumo end Monster, Men det er begge fine ure. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
06-10-2014, 10:12 PM
Jeg er helt enig i at monstret er super fedt (uden dog at have prøvet er endnu), men jeg kan godt mærke at det elegante design af sumoen trækker i mig. Monstret har et absolut unikt design, men med et meget råt udtryk og jeg bevæger mig åbenbart laaaangsomt hen mod noget mere elegant?!
Mvh Ole
Seiko PMMM (skx171 MOD) Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black Orient Pro Sat Diver 300m Helson Sharkdiver 42 Black Helson Sharkdiver 42 Brass
06-10-2014, 10:12 PM
Avantismo Skrev:Sumo og Shogun er vildt fede modeller, men jeg er helt overbevist om at man får MEST ur for pengene i et New Monster. Jeg har haft et "Stargate" som skulle være samme level som det gamle monster og et Sumo under mikroskopet. Og man kan se forskellen på skiven ret let. På Sumo'en er trykket flottere og mere skarpt. Kassen og lünetten ligeså. Lever i min egen lille dykkerklokke..
06-10-2014, 10:13 PM
... Men bare rolig, jeg har skam nok ombestemt mig imorgen
Mvh Ole
Seiko PMMM (skx171 MOD) Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black Orient Pro Sat Diver 300m Helson Sharkdiver 42 Black Helson Sharkdiver 42 Brass
06-10-2014, 10:41 PM
Ingen vil holde det imod dig, Der er så meget af holde af på Seiko hylderne.
Og man får aldrig nok af dem. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
07-10-2014, 06:33 AM
Jeg har da overvejet om jeg ikke bare skal købe et Sumo, men tror bare ikke jeg får gået med det.
Og så kan jeg ikke lide urvisernes design på Sumo. Sorry Mvh Kim
07-10-2014, 09:06 AM
Avantismo Skrev:Jeg har da overvejet om jeg ikke bare skal købe et Sumo, men tror bare ikke jeg får gået med det. Når man ser hvad du ellers har liggende I kassen Kim, kan jeg sagtens forstå dig - for mit eget vedkommende ville en sumo dog så absolut udfylde et tomrum (hvem prøver jeg lige at overbevise) og ville uden tvivl være mit "pæneste" ur - hvilket naturligvis er noget jeg mangler Mvh Ole
Seiko PMMM (skx171 MOD) Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black Orient Pro Sat Diver 300m Helson Sharkdiver 42 Black Helson Sharkdiver 42 Brass |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|