Helson Shark Diver (messing)
Glatnakken Skrev:Ja - 3 remme
Gummi, mørke brunt læder og en i lyst læder. Alle monteret med messing spænde

fedt - jeg troede 'kun' der fulgte 2 med... Icon_e_wink

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Tydelig forskel:

İmage
İmage

Spænderne er ikke samme fine kvalitet som bronzespænderne, men er man til mikromærker er dette et "must buy"
Svar
CT-Watches.dk Skrev:Tydelig forskel:

İmage
fede billeder claus og der er virkelig større forskel end jeg havde regnet med - det bliver spændende at se udviklingen over tid!

og jeg giver dig ret - det gælder bare om at komme til fadet her før det er for sent!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
CT-Watches.dk Skrev:İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Tydelig forskel:

İmage
İmage

Spænderne er ikke samme fine kvalitet som bronzespænderne, men er man til mikromærker er dette et "must buy"

Det ser virkelig godt ud! Sidder selv og venter på en fedex bil indeholdende mit armida...
Mvh Ole

Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
Gummi remmen synes jeg passer utrolig godt til uret.
Ikke som de fleste "flade" gummi remme, men med haj ryg finner

Sharkdiver med "haj" rem Icon_love
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
Svar
Må man spørge hvad sådan en karl løber op i, med det hele? Tænker lidt på deres lidt kryptiske bemærkning på deres hjemmeside omkring samples osv? Fed fed farve det for øvrigt har Icon_e_smile
Using Tapatalk
Svar
Wow fedt. Der er stor forskel i farven på bronze og messing i udgangspunktet. Spændende at se hvordan de skifter udseende i takt med oxideringen.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Meget smukt ur, må man sige! tillykke med dem.

Hvordan med læderremmene, hvordan føles de ren kvalitets messigt, og hvilke længde mål har de?
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Umiddelbart er jeg ikke vild med farven på messing, men den ændres nok i takt med brug. Jeg har betalt kr. 2.250 for uret og modtager i løbet af en uge eller 2, en faktura på momsen fra FedEx, samt et gebyr. Men prisen vil stadig ikke overstige kr. 3.000.
Svar
Sub'erman Skrev:Ja!!
50-55 mm
cyanblå skive
kæmpe Orange minutviser
påsvejsede pins
bezellås
m.m.

Kom lige til at tænke på denne:

https://m.facebook.com/story.php?story_f...8868538954
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)