Helson Shark Diver (messing)
Det var vidst blot et gæt fra min side. Det kan også være at de vil imødekomme Maranez som har haft stor succes med deres Bangla serie. Uanset hvad er det en superskarp pris og jeg glæder mig til at modtage mit imorgen.

Her er iøvrigt et lille billed af et Maddog spænde der har ligget et døgn i saltvand:

Vådt:
İmage

Tørt:

İmage

Jeg er sikker på at Helberg/Maddog er en anden bronze type end Helson.
Svar
Henrik A Skrev:Måske er Seiko løsningen med deres Tuna serie den perfekt løsning, udskiftelig beskyttelse rundt om uret.

Det er noget nær den perfekte beskyttelse, og smart man kan udskifte den del af uret der tager tæskene Icon_e_smile
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Helt vildt som det patinerer.
Svar
I øvrigt - mht. FedEx levering, så viser track & trace på min mac & iphone at uret leveres i dag, men på iPad står der at det leveres kl 18:00 (ca). Lidt sjov detalje forskel når track & trace i alle 3 tilfælde er via samme webside

Så i er jo nok nogle der modtager jeres, før FedEx kommer til Østjylland. Men jeg håber da ikke det tager 12 timer fra Kastrup til Randers

Men som sagt - det egentlig bare for at fortælle at der er forskel på FedEx status, afhængig af platform
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
Svar
Fedex plejer at ramme Århus kl 10, selvom der står aften i appet, så dit burde komme her til formiddag.
Svar
Fed-Ex kommer normalt her på vestfyn i løbet af eftermiddagen.
Svar
Så dumpede der lige et ur ind i Randers:

iPhonen drillede desværre lidt på closeup billeder - så de er lidt uskarpe.
İmage
İmage
İmage
İmage
Seamaster og Helson side by side:
İmage
Lume sammenligning:
İmage
Vægt med gummirem - 182,5g:
İmage
Og så lidt af uret:
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
/Anders
Svar
Glatnakken Skrev:Så dumpede der lige et ur ind i Randers:

iPhonen drillede desværre lidt på closeup billeder - så de lidt uskarpe

det ser sq ok ud! Icon_e_wink

fulgte der 3 remme med?

glæder mig til mit lander i morgen!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Ja - 3 remme
Gummi, mørke brunt læder og en i lyst læder. Alle monteret med messing spænde
/Anders
Svar
Mit er lige landet. Billeder kommer.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)