Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
CT-Watches.dk Skrev:Mit er afsendt i dag. Det er faktisk kun anden gang jeg handler med dem.
oki takker
det er da ok hurtigt, så ryger mit nok afsted i morgen eller onsdag!
håber nemlig at jeg kunne have det fredag da jeg smutter på lidt ferie lørdag morgen..
nå men ellers går det nok også alligevel
vh jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 111
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Mit er også afsendt i dag, men forventet levering d. 30/7 - det befinder sig i øjeblikket i transit
FedEx skulle håndtere fortoldning inden levering.
Er der nogen der har erfaring med hvor længe der går før man får told regning og gebyr fra FedEx ?
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
•
Det sidste ur jeg købte hos Helson gik igennem hos Fedex uden told. Ved de andre er der gået en lille uge.
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Black Seal Skrev:Henrik A Skrev:Men Torben, det er vel også den vej det hele går? (desværre)
Der er ingen der brugere ure til at dykke med længere. Jeg har efterhånden svære og svære med at finde mig et dykkerur jeg syntes om, da jeg netop ikke er så meget til dress-diveren.
Jeg kan godt lide den lidt mere usleben diamant, det lidt mere rå og hardcore dykkerur, men der bliver længere og længere imellem.
Jeg vil dog lige sige, at de høj polerede dress-divere ofte er smukke ure, men når jeg har haft et, forsvinder interessen hurtigt, da jeg i bund og grund føler at de er for "fine" i det til mig.
+ 1
Rolex har dog aldrig været et seriøst dykkerur, hvis du spørger mig. De har bare kunnet få skabt en Comex dille som har gjort at Rolex bare er det bedste professionelle dykkerur der findes.
Har haft 20 års jubilæum som erhvervsdykker og må sige at du er HELT galt på den mht Rolex som dykkerur.
8/10 af alle de ure mine kollegaer bærer/bruger er Rolex. Bortset fra En knækket pin/lænke har jeg aldrig hørt om fejl på Rolex under dyk...Aldrig!!
Fx Omega Planet Ocean har i erhvervsdykkerkredse ry for at have problemer med heliumventilen ift trykkammer.
Undskyld, at jeg lige kom lidt off-topic, men den salgs udsagn må jo ikke stå alene!!
•
Sub'erman Skrev:Black Seal Skrev:Henrik A Skrev:Men Torben, det er vel også den vej det hele går? (desværre)
Der er ingen der brugere ure til at dykke med længere. Jeg har efterhånden svære og svære med at finde mig et dykkerur jeg syntes om, da jeg netop ikke er så meget til dress-diveren.
Jeg kan godt lide den lidt mere usleben diamant, det lidt mere rå og hardcore dykkerur, men der bliver længere og længere imellem.
Jeg vil dog lige sige, at de høj polerede dress-divere ofte er smukke ure, men når jeg har haft et, forsvinder interessen hurtigt, da jeg i bund og grund føler at de er for "fine" i det til mig.
+ 1
Rolex har dog aldrig været et seriøst dykkerur, hvis du spørger mig. De har bare kunnet få skabt en Comex dille som har gjort at Rolex bare er det bedste professionelle dykkerur der findes.
Har haft 20 års jubilæum som erhvervsdykker og må sige at du er HELT galt på den mht Rolex som dykkerur.
8/10 af alle de ure mine kollegaer bærer/bruger er Rolex. Bortset fra En knækket pin/lænke har jeg aldrig hørt om fejl på Rolex under dyk...Aldrig!!
Fx Omega Planet Ocean har i erhvervsdykkerkredse ry for at have problemer med heliumventilen ift trykkammer.
Undskyld, at jeg lige kom lidt off-topic, men den salgs udsagn må jo ikke stå alene!! 
Det virker sikkert helt perfekt, men hvis de kunne bygge det ultimative dykkerur, så tror jeg de gerne så det bygget på en anden måde. Men det er bare mig.
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Ja!!
50-55 mm
cyanblå skive
kæmpe Orange minutviser
påsvejsede pins
bezellås
m.m.