Drømmen
Rart at se at der stadigvæk efter så lang tid siden vi snakkede sammen for første gang
stadigvæk er et JLC på din top fem HG Icon_cool Icon_cool

Det glæder mit gamle JLC hjerte Icon_e_wink Icon_e_biggrin
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg er stadig ganske ydmyg omkring min drømmeliste:

Seiko MM600 Spring Drive
Omega Ploproff 1200
GP Seahawk 3000 m
Rolex DeepSea
Panerai PAM 243

Alle 5 ure burde komme igennem her i 2012, dog ikke på samme tid Icon_e_biggrin
Svar
Tre fra din top 5 Claus (GP,Seiko,Rolex) er i min top 10
helt klart fede ure og jeg skulle også gerne lande et af dem i 12 Icon_cool

Og lander du en 600m SD så skal du holde et træf før den er ude af døren igen Icon_e_wink
Svar
Hej

Jeg tvivler på at Claus kan nå at arrangere et træf inden et sådant ur er ude af døren, men jeg vil umiddelbart tro at uret vil være med til træffet. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Ja det ur ville nok udløse lidt trafik over lillebælt Icon_e_wink Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Umiddelbart har jeg lavet en liste med ure, som jeg forventer at få realiseret i løbet af de kommende år. Temaet for min samling går primært ud på at eje ure fra producenter, som jeg mener er spændende og/eller har en vis betydning for urenes verden. Desuden går mit tema ud på at eje noget som ikke er set tidligere i min samling (funktioner, værker, osv.). Bemærk venligst, at listen er sat op i en vilkårlig rækkefølge.

IWC, Big Ingenieur (ref. 500501).
VC, Overseas (ref. 49150/000W-9501).
Cartier, Calibre de Cartier (ref. w7100041).
A. Lange & Söhne, N/A (ref. N/A (overvejer at vente på en SE)).
Zenith, Chronomaster Open Power Reserve (ref. se link.: [url]"http://www.zenith-watches.com/en/#/collection/flow/3/31/1019">http://www.zenith-watches.com/en/#/coll ... /3/31/1019[/url]).

Og de sidste tre på min liste vil jeg holde hemmelige indtil jeg får fingrene i dem, men jeg kan allerede løfte lidt af sløret nu. To af de hemmelige ure bliver ikke solgt her i landet. Og det ene af dem har en komplikation, som kan få en hvilken som helst person til at blive forundret. Det tredje bliver solgt i Danmark, men ventelisterne er lange dog jeg er privilegeret nok til at komme helt øverst på ventelisten hos en anerkendt forhandler af ure.
Svar
Hvis der må gættes gætter jeg på noget Blancpain som der ikke mig bekendt forhandles i Danmark AD
og det lange ventetid kunne være noget Pam/Rolex eller måske AP.

En ting ved jeg med sikkerhed du går et spændende urår i møde
det vil jeg følge med stor interesse Icon_cool
Svar
Stensbjerg Skrev:Hvis der må gættes gætter jeg på noget Blancpain som der ikke mig bekendt forhandles i Danmark AD
og det lange ventetid kunne være noget Pam/Rolex eller måske AP.

En ting ved jeg med sikkerhed du går et spændende urår i møde
det vil jeg følge med stor interesse Icon_cool

Du må vente tålmodigt. Icon_razz

Dog kan jeg godt afkræfte at det ikke bliver et Rolex eller Panerai, da jeg allerede har et ur fra de to firmaer. Prisen på mit sagnomspundne ur ligger på omkring 150.000 kr.
Svar
Stensbjerg Skrev:Tre fra din top 5 Claus (GP,Seiko,Rolex) er i min top 10
helt klart fede ure og jeg skulle også gerne lande et af dem i 12 Icon_cool

Og lander du en 600m SD så skal du holde et træf før den er ude af døren igen Icon_e_wink
Jeg har fundet en SD 600, men han vil ikke sende til DK Icon_e_sad
Svar
Så er der jo fly og bil Icon_e_wink
hvad tror du sådan en sag vil koste i Danmark Claus Icon_question
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)