19-03-2012, 08:56 PM
I et kort anfald af sindssyge valgte jeg at "prøve" at bytte mit Tudor ur til et Omega Speedmaster
Jeg fik et super godt bud, men jeg måtte sande at det var en fejl at bytte det ur
Dem som kender mig, ved at jeg på et tidspunkt forsøgte at finde det ene ur som jeg kunne " nøjes med"
Jeg husker, svagt, at uret skulle være:
Vandtæt til 150 meter
Chrono
Dato
39-42mm
Gerne GMT
Jeg husker at mit bedste bud var VC overseas chrono, men på det tidspunkt var det lidt for dyrt
Tanken om "et ur" har stadig forfulgt mig, men det kan bare ikke lade sig gøre
i min verden.
Meeeen Tudor Heritage chrono er et godt bud....... Derfor kunne jeg ikke bytte den væk
Det har ALT det ovenstående, samt en FED lænke
Når jeg skal til Paris køber jeg en fed læder rem, fra A.B.P eller Camille Fournet. Så må det ur være fuldendt
Omega Speedmaster, Breitling Navitimer vintage, samt et dykkerur (IWC, Omega, eller et micro mærke) skal der også blive plads til.
Så derfor bliver Tudor i boksen - øhhhh på armen
Jeg fik et super godt bud, men jeg måtte sande at det var en fejl at bytte det ur
Dem som kender mig, ved at jeg på et tidspunkt forsøgte at finde det ene ur som jeg kunne " nøjes med"
Jeg husker, svagt, at uret skulle være:
Vandtæt til 150 meter
Chrono
Dato
39-42mm
Gerne GMT
Jeg husker at mit bedste bud var VC overseas chrono, men på det tidspunkt var det lidt for dyrt
Tanken om "et ur" har stadig forfulgt mig, men det kan bare ikke lade sig gøre
Meeeen Tudor Heritage chrono er et godt bud....... Derfor kunne jeg ikke bytte den væk
Det har ALT det ovenstående, samt en FED lænke
Når jeg skal til Paris køber jeg en fed læder rem, fra A.B.P eller Camille Fournet. Så må det ur være fuldendt
Omega Speedmaster, Breitling Navitimer vintage, samt et dykkerur (IWC, Omega, eller et micro mærke) skal der også blive plads til.
Så derfor bliver Tudor i boksen - øhhhh på armen
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)