::Tilbuds tråden::
Det blev til et Seiko både til mig og kæresten
İmage

İmage

Men nu må jeg se om handlen går igennem - da de kom i kurven og jeg gik videre i processen, så var prisen pludselig endnu lavere... Hmm
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Lækkert! Fed rød skive på den seiko! Men save the ocean er også fed!

Sjovt det med prisen.. Prøvede selv lige med den Certina jeg kigger lidt på.. Den falder også en del! 3500 inkl. Levering.. Den koster vist 5-6000 herhjemme.. İmage

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
Tak Icon_Up Jeg har haft kigget på Save the ocean Turtle længe - men nu var det så billigt at jeg ikke kunne lade være Icon_diver

Ja, jeg ved ikke lige hvad der sker i deres betalingssystem... Så om de annullere handlen vides ikke Icon_e_confused
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Det ser ud til at der er et par dejlige ure på vej

İmage

Cirka 2100 kr. for Turtlen og ca. 1700 kr. for cocktail time - ganske god pris syntes jeg - tak for link endnu engang
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KimT, whoa
Svar
CT-Watches holder lidt udsalg, lækre ure til billige penge og så er det good guy man handler med!

https://www.ct-watches.dk/ure-pa-lager/januar-udsalg
Svar
Billeder fra et outlet her i Tyskland. De havde/har også Tag Heuer og Chopard.
Tror det et første gang jeg ser disse mærker i outlet.

İmageİmageİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Oh nu skal jeg bare finde et sted at vinde €7000. Den Zemith er altså flot, ikke open heart udgaven (føj!) men den til 6.900.
Vildt at de også har Chopard i et outlet.
Svar
Helt enig omkring Zenith, det var også det ur jeg helts ville have. Jeg var var faktisk mest overrasket over at se netop El Primero på udsalg. De havde også flere dressure på bud, hovedsageligt guld.

Ang Chopard så skal det lige siges at det var mest ure til kvinder (samt smykker), hvilket var grunden til jeg ikke tog et billede af dem ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Så landede begge Seiko’er fra Jura Watches som whoa henviste til - de er begge rigtig skønne Tak endnu engang for link!

Mit:
İmage

Kærestens:
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Tillykke og velkommen i Save the ocean klubben  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)