Nyfødt søn - ur der har "arve-potentiale"?
Virkeligt er smukt ur, stor tillykke med det Icon_party
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • BadHamster
Svar
Tak for alle jeres lykønskninger Icon_not

Faktisk overholder det to af mine krav: vandtæt til min. 100m og være mellem 40-42mm i diameter Icon_e_biggrin1

Farven på urskiven havde jeg dog ikke troet at jeg ville falde for, men IRL blev jeg virkelig positivt overrasket Icon_drool Men kan heller ikke lige komme i tanke om andre ure jeg har set med brun’ish skive? Icon_study

(28-07-2018, 11:25 AM)pbr Skrev: Super flot ur !! Godt valg, uanset det ikke var hvad du startede ud med som idégrundlag  Icon_Up

Og tillykke med familieforøgelsen !  Icon_flag

Sjovt nok, så sidder jeg egentlig lidt med fornemmelsen, at Speedy´en vill egne sig bedst til sønnen og GS bedst til datteren - men det er nok bare mig  Icon_e_biggrin1

Tak  Icon_Up

Tja, den vej kunne man også “skære kagen” Icon_blink  Men jeg syntes umiddelbart at Speedy klæder min kæreste bedre end dette GS, så måske gælder det det samme med vores datter og søn...

(28-07-2018, 11:10 AM)p.sebastian Skrev: Jeg købte også et Speedmaster Pro i 2014 da jeg fik min datter som hun skal arve, da jeg fik min søn købte jeg et Vulcain Nautical som han skal have..

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk

Gode valg  Icon_party
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(28-07-2018, 12:58 PM)BadHamster Skrev: ...

Farven på urskiven havde jeg dog ikke troet at jeg ville falde for, men IRL blev jeg virkelig positivt overrasket Icon_drool Men kan heller ikke lige komme i tanke om andre ure jeg har set med brun’ish skive? Icon_study

Jeg har et almindeligt Seiko på i dag med brun’ish skive. En del af en serie kaldet Cocktail Time. Denne version er inspireret af den klassiske Manhattan cocktail.

İmage

Dit Grand Seiko er super flot! Godt valg.

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Stensbjerg
Svar
Nåh ja det ur kender jeg da faktisk også godt - rigtig flot ur  Icon_Up Men lillebror har den gamle Cocktail time (Pre-Presage Icon_smil )med lyseblålig skive, det er et skønt ur.

Og tak for dine pæne ord.
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Så trækker det op til regnvejr her på Fyn
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Parmigianis Kalpagraph fås også i en LE med en brun skive. Den er også flot.
Svar
Super flot og dejligt underspillet!
Svar
(30-07-2018, 05:34 PM)ultoman Skrev: Super flot og dejligt underspillet!

Tak, jeg er også stadig oppe og køre over det ur hver gang jeg kigger på det

Lige dagens billede

İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen, pbr, Vognmanden
Svar
Er der evt en af jer der ligger inde med en god ide til rem til mit nye GS? Den skal gerne være lidt “hverdags duelig”. Jeg har selv kigget lidt på Hirsch Performance i model Paul:

İmage

Er der nogen der kender den og kvaliteten heraf? Og andre ideer til remme modtages også meget gerne, tak

Og så også lige dagens billede af frøken GS :

İmage

PS. Det er ikke fordi lænken er dårlig, det er bare sjovt at skifte lidt - men det kender i sikkert godt
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
Jeg fik en Hirsch Performance “Paul” rem hjem i dag til mit GS - lækker kvalitet og virker til at være noget der kan holde i lang tid Plus at det “vandtæt” og ikke suger vand, det er meget praktisk når man har to små børn i husstanden...

Jeg selv er ikke helt sikker endnu, den brune farve er ikke 100% korrekt match til skiven og den ser lidt bred ud... Men allerede her et par timer efter montering er jeg ved at vende mig til den - så nu får den lige et par dage

Hvad syntes i?

İmage

İmage

İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Møller, pbr, Vognmanden
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)