08-11-2017, 04:09 PM
Det skal du ikke være bekymret for. Longines hører absolut til i det fine selskab, på trods af et lavere prisskilt.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
Facebook siden urtosser - at blive medlem
|
08-11-2017, 04:09 PM
Det skal du ikke være bekymret for. Longines hører absolut til i det fine selskab, på trods af et lavere prisskilt.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
08-11-2017, 04:14 PM
09-11-2017, 09:25 AM
Jeps Michael - mit svar er absolut brugbart - no joke der.
Her er dog et DK salgssted mere, siden blev oprindeligt startet af Kristian Haagen med en kammerat - de sidste år er kun kammeraten tilbage men siden fungerer stadigvæk fint. Den er gratis og reklamefri. Jeg har kun positive erfaringer med den og de spørgsmål du får er seriøse, og ingen law ball tilbud der. http://www.ursiden.dk/ I hine tider var det forbudt at nævne andre salgssider her på Vintage men med alt de forandringer bl.a. de sociale medier har medbragt er det svært at tro at Urdebatten / Vintageure ville føle sig troet af Ursiden - . Hvad angår DBA, spar dig for en masse bøvl og la´ være at bruge den. Jeg tror at stort set alle (seriøse) sælgere her vil skrive under mit råd. Altså, medmindre du kan lide mails hvor du bliver bedt om at sende dit ur til Hviderusland eller Belarus og modtage betalingen på en check udstedet af en ikke-eksisterende bank, eller mails hvor du bliver tilbudt 20 - 30% "i en hurtig handel som du ikke kan sige nej til - vi har jo økonomisk krise og du mangler sikkert penge" LOL. Same-same-no-difference med Gul&Gratis. Og som Kim skrev ganske præcist; man skal ikke stirre sig blind i prisen / prisklassen og at Longines tilhører absolut i det bedre segment. Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
09-11-2017, 05:45 PM
For at svare på dit spørgsmål, så tror jeg ikke reglen kan fraviges - den er til for, at der ikke kommer alt mulig skrammel til salg derinde. Jeg er medlem af flere ur-grupper på Facebook, men den eneste, hvor der rigtig er aktivitet (faktisk rigtig meget aktivitet) er den danske Rolex gruppe. De andre er lidt stille.
Mht. til DBA vil jeg gerne melde mig under gruppen af useriøse sælgere. Jeg har nemlig haft et par ure til salg på DBA - begge IWC. Det ene fik jeg solgt - det tog noget tid (1-2 måneder) og det andet fik jeg ikke solgt. Nu har jeg så bestemt mig for at beholde det indtil videre :-). Fælles for begge mine annoncer var, at jeg faktisk ikke fik en eneste useriøs henvendelse. Der var et par nysgerrige, der stillede spørgsmål, som måske dybest set ikke ville købe uret, men ingen henvendelser fra udenlandske fuskere. Den sidste annonce/ur var der 1.389 der klikkede på - mit bud er, at du på ursiden.dk er heldig hvis du får 1/10. Trafikken er bare meget større på DBA. Held og lykke med salget.
09-11-2017, 07:13 PM
Danske Urtosser er mine grupper og reglen er der blot for at holde nye, USERIØSE brugere væk. Der er sindsygt meget spam hvis man ikke sortere lidt....
10-11-2017, 09:08 AM
Forskellen mellem DBA og Ursiden er, som OnkelDunkel skrev, at den sidstnævnte kun får (måske) 1/10 af kliks sammenlignet med DBA. Men, de som søger på Ursiden (eller her på Vintageur.dk) søger meget mere målrettet ure hvorimod DBA´s 1.300+ kliks indeholder også alle de nysgerrige som hovedsageligt ikke leder efter nyt ur.
Jeg tror at IWC er en af de mest "sikre" mærker hvad angår spamming og useriøse henvendelser. Mærket er ikke rigtigt kendt bland den brede befolkning og gejler tilsyneladende ikke tossernes spamme-gen op. Men prøv med at sætte et Rolex til salg der... og du får mails nok at skrive en antropologisk afhandling om menneskeslægtens mentale misvækster. Og, hvis du kan håndtere med stoisk ro de mange idiotiske henvendelser, fra fusk til low ball budene, koster det jo ikke noget at prøve DBA, trafikken der er meget stor som den Dunkle Onkel skrev. Desværre, min lunte er alt for kort for at håndtere den slags spam annoncering på DBA tiltrækker... God weekend - John (09-11-2017, 05:45 PM)onkeldunkel Skrev: For at svare på dit spørgsmål, så tror jeg ikke reglen kan fraviges - den er til for, at der ikke kommer alt mulig skrammel til salg derinde. Jeg er medlem af flere ur-grupper på Facebook, men den eneste, hvor der rigtig er aktivitet (faktisk rigtig meget aktivitet) er den danske Rolex gruppe. De andre er lidt stille. Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
10-11-2017, 09:33 AM
Der har været rigeligt at lave bud ( efter min mening i hvert fald ) på dba.
10-11-2017, 04:25 PM
Jeg troede aldrig skulle sige det, men jeg er faktisk helt enig ;-). IWC er garanteret bedre mht. spam osv. end andre mærker er og jeg kan godt forestille mig, at specielt Rolex vil være slemt. Jeg blev dog tilbudt en BMW 320 + penge min vej for mit sidste IWC (det stod til 39.000) :-D
Også god weekend herfra, Jacob (10-11-2017, 09:08 AM)TioMalo Skrev: Forskellen mellem DBA og Ursiden er, som OnkelDunkel skrev, at den sidstnævnte kun får (måske) 1/10 af kliks sammenlignet med DBA. Men, de som søger på Ursiden (eller her på Vintageur.dk) søger meget mere målrettet ure hvorimod DBA´s 1.300+ kliks indeholder også alle de nysgerrige som hovedsageligt ikke leder efter nyt ur. |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|