Breitling - Hate or Like?
Og hvor er det fedt vi er så forskellige Icon_e_wink
Svar
Jeg er også en Breitling fan, big time.
Har været et del breitling i gennem efter hånde, deres nyest Seawolf er dog en klart favorit.
Som andre også siger, er Breitling sin egen, med deres egen specialle design som man ikke ser andre steder. Klart et plus i min bog.
Så kald der Rocker ur, Bling bling gangsta ur eller hva man nu vil. Jeg syntes Breitling er rigtig fedt.
Svar
Kim T Skrev:Og hvor er det fedt vi er så forskellige Icon_e_wink
Nemlig Icon_cool
Svar
CT-Watches.dk Skrev:
Stensbjerg Skrev:Jeg bliver aldrig den stor Breitling fan
syntes de er for meget show og for lidt go og deres skive design er for travle til min smag.

En ting syntes jeg dog er rigtigt rigtigt fedt med Breitling,
de har deres eget tydelige DNA,man er aldrig i tvivl hvis der er tale om et Breitling. Icon_cool
Tænk.... sådan har jeg det med JLC Icon_e_biggrin

Jeg må snart i min urtosse tid have læst og skrevet et par tusinde indlæg
og jeg har aldrig mødt nogle der mente at JLC var mere show end go det er altid omvendt.

Tænk at man så skal finde dette enestående og unikke synspunkt på dette hyggelige forum Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
kunne ikke være mere enig i at hvor er det FEDT at vi er så forskellige Icon_cool Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Breitling laver superfede ure... lækre kasser. Men prisen er helt forkert, når de "kun" anvender umodificerede ETA-værker (sammenlignet med de priser de tager). Eksempel er deres nye Transocean ([url]"http://www.acquiremag.com/style/watches/breitling-transocean.php">http://www.acquiremag.com/style/watches ... socean.php[/url])...., som jeg så vidt jeg ved "kun anvender et 2892-A2-værk - umodificeret, men topkvalitet fra ETA). Men 4100 £, små 40.000 kr. for noget, som jeg har lettere modificeret i mine Omegaure (2254 og PO XL) til meget under prisen. Jeg har ikke noget mod Skoda, men jeg gider ikke betale Audi-pris.... Icon_smil

Please. Jeg har intet mod Breitling som sådan.... mener ikke Breitling er Skoda Icon_smil No flame war Icon_smil

/Peter
Svar
Typisk os mænd at dreje disse sammenligninger over på biler,
ikke at det gør det nemmere at forstå eller at vi bliver mere enige Icon_e_wink Icon_e_biggrin
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg tror jeg kan sige, at der ikke er et eneste urmærke jeg som sådan hader - det er alt for voldsomt i min verden.
Breitling er jeg lidt delt overfor - jeg bestemt lide en del af dem, men synes nok at en del er for bling - for blanke - og så havde jeg i mange år svært med de der fire ophøjede brikker på kransen - men omvendt - respekt for at Breitling i den grad har sit kendemærke som de holder fast i.
Også lidt sjovt med deres rescue watch som kunne tilkalde hjælp - om det så generelt har været en mere eller mindre brugt funktion - så respekt for at gå ny vej.

Jeg tror vel også man kan ha en del respekt for deres B01 kolonnehjuls kronograf værk. Jeg har ikke læst så meget om den, men det ser godt ud på billeder og specs er også ok

(og så kunne man tillægge at jeg elsker 806 navitimer - så lidt stærke følelser er der vel, men det er jo nok lidt uden for subjekt)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Enig med hannover; jeg har selv haft en 806 AOPA Navitimer med Venus værk, et meget smukt og klassisk ur IMHO
Designet bærer præg af at være et 'funktionsur' med den indbyggede regnstok og kronografen.
Jeg har altid haft det svært med de nyere modeller, så dem helst så enkle i designet som muligt. De nye Breitling er ofte volumiøse både i skivens design såvel som i urkassen. Skulle jeg købe en ny Breitling ville det nok også blive en Navitimer.

İmage
İmage
Svar
Super lækker vintage, Michael Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Like.

Jeg ejer selv et Steelfish. Og jeg er ganske positivt overrasket over hvad jeg fik for mine 15.000 kr. (købt ny hos en anerkendt forhandler). Designet er lækkert og iøjnefaldende. Værket (et ETA 2824 kunne have været bedre, f.eks. ETA 2892) er måske ikke det mest spændende, men det kompenserer uret ved på andre områder. Kransen er flot lavet med sine små skruer i siden og de fræssede tal i kransens overflade. Tavlen ligner en gammel grammafonplade (positivt ment), og det ser særlig godt ud i den rette vinkel. Og ellers er gummiremmen og kassen lækker... two tumbs up!

Kurt Brøndum frister også virkelig en med et af sine flotte vintage Navitimer's. Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)