Et IWC til max 30 K brugt, men hvad?
Ja, det er irreterende med deres forskellige regler på TZ-UK Icon_e_confused
Hvis det har reel interesse, så tal med Claus T - han kan helt sikkert hjælpe dig.

Jeg har kun lige indlæg nok til at se forummet, jeg kan ikke skrive derinde.
Svar
KimT Skrev:Ja, det er irreterende med deres forskellige regler på TZ-UK Icon_e_confused
Hvis det har reel interesse, så tal med Claus T - han kan helt sikkert hjælpe dig.

Det skulle jeg måske prøve. Det virker jo som en god pris, hvis ellers uret osv. er ok

vh Baun
Svar
jk Skrev:
baun Skrev:Når jeg tænker IWC tænker jeg flyverrelateret eller Portoguese.

Det er pokkeme svært.

vh Baun

Ja, det er svært, men du må efter min mening ikke udelukke Ingenieur-linien, når du tænker IWC!
JK

Enig, men jeg synes godt nok at Vintage udgaverne er lidt pebrede.... men selvfølgelig en Vintage Railmaster koster jo også..

vh baun
Svar
baun Skrev:
KimT Skrev:Ja, det er irreterende med deres forskellige regler på TZ-UK Icon_e_confused

Det skulle jeg måske prøve. Det virker jo som en god pris, hvis ellers uret osv. er ok

vh Baun

Ahhh... nej det er jo stål = alt for tungt for mig Icon_e_surprised jeg vil have et i Titanium hvis det skal være af den type. Mark i stål er ok og Portoguise også... men max 100 g.

Jeg går ligenu med mit OM2.38.A (det jeg har sat til salg) - og det vejer 130 g. Meget fin størrelse men for tungt, synes jeg.

vh baun
Svar
Hvis det skal være titanium, så er det da bare at hoppe på det Mads har. Så slipper du også for udlandet ifht. reklamationsret.

Sendt via Tapatalk
Svar
IWC GST 3707 er foruden Richard Mille RM010 det suverænt mest komfortable ur jeg nogensinde har haft om armen.... Simpelthen en overset perle af et ur hvis du spørger mig. Jeg købte den fordi jeg syntes den så "stor" ud om Adam Prices relativt tykke arme, og min konklusion var derfor at den da i hvertfald ikke ville se mindre ud på mine pindarme.... Perfekte dimensioner og en lænke som de fleste andre producenter kun kan drømme om at opfinde...
Svar
MortenKN Skrev:IWC GST 3707 er foruden Richard Mille RM010 det suverænt mest komfortable ur jeg nogensinde har haft om armen.... Simpelthen en overset perle af et ur hvis du spørger mig. Jeg købte den fordi jeg syntes den så "stor" ud om Adam Prices relativt tykke arme, og min konklusion var derfor at den da i hvertfald ikke ville se mindre ud på mine pindarme.... Perfekte dimensioner og en lænke som de fleste andre producenter kun kan drømme om at opfinde...

Jeg véd, at jeg går mod strømmen, når jeg påstår at Adam prices ur er et 3715-03 og 43 mm i diameter. Jeg mener at have set de gule minutmarkeringer og visere på subdials.....

Mvh
Michael
İmage
Svar
En bruger på urforum skrev engang til ham og spurte hvilket ur han havde
Tråden kan ses her [url]"http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=6375&hilit=adam+price" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.p ... adam+price[/url]

Efterfølgende har han dog købt et Pam24 af Bjarne Vork, som han ses mest med for tiden.
Svar
Ja det er 100% en 3707 - det ses nemt og ofte i de gamle programmer når man ser nærbilleder fim han er ved at skære et eller andet op eller røre i en gryde......
Svar
Ja, Morten, tror at du har ret efter at have set gammel udsendelse:-)

Mvh
Michael
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)