Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hvis det skal være titanium, så er det da bare at hoppe på det Mads har. Så slipper du også for udlandet ifht. reklamationsret.
Sendt via Tapatalk
•
IWC GST 3707 er foruden Richard Mille RM010 det suverænt mest komfortable ur jeg nogensinde har haft om armen.... Simpelthen en overset perle af et ur hvis du spørger mig. Jeg købte den fordi jeg syntes den så "stor" ud om Adam Prices relativt tykke arme, og min konklusion var derfor at den da i hvertfald ikke ville se mindre ud på mine pindarme.... Perfekte dimensioner og en lænke som de fleste andre producenter kun kan drømme om at opfinde...
•
Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
MortenKN Skrev:IWC GST 3707 er foruden Richard Mille RM010 det suverænt mest komfortable ur jeg nogensinde har haft om armen.... Simpelthen en overset perle af et ur hvis du spørger mig. Jeg købte den fordi jeg syntes den så "stor" ud om Adam Prices relativt tykke arme, og min konklusion var derfor at den da i hvertfald ikke ville se mindre ud på mine pindarme.... Perfekte dimensioner og en lænke som de fleste andre producenter kun kan drømme om at opfinde...
Jeg véd, at jeg går mod strømmen, når jeg påstår at Adam prices ur er et 3715-03 og 43 mm i diameter. Jeg mener at have set de gule minutmarkeringer og visere på subdials.....
Mvh
Michael
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
En bruger på urforum skrev engang til ham og spurte hvilket ur han havde
Tråden kan ses her [url]"http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=6375&hilit=adam+price" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.p ... adam+price[/url]
Efterfølgende har han dog købt et Pam24 af Bjarne Vork, som han ses mest med for tiden.
•
Ja det er 100% en 3707 - det ses nemt og ofte i de gamle programmer når man ser nærbilleder fim han er ved at skære et eller andet op eller røre i en gryde......
•
Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Ja, Morten, tror at du har ret efter at have set gammel udsendelse:-)
Mvh
Michael
•