09-07-2015, 10:33 AM
|
En god start på sommeren.
|
|
09-07-2015, 10:47 AM
Den er rigtig flot !!
JLC Reverso er en tidsløs klassiker i mine øjne og jeg forstår egentlig ikke, at den ikke er mere populær - den er selvfølgelig mere dress end sport, men for den rette ville den sagtens kunne være et godt all-round ur ! Stort tillykke ! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
09-07-2015, 11:02 AM
Helt klart også fan af deres Reverso og tillykke med et fedt ur. Reverso laver også modeller i den lidt større udgave, så det er noget jeg har lyst til at prøve en dag.
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
09-07-2015, 11:37 AM
Reverso er toplækkert, men kun på billeder og på andre. Når jeg får det på armen fungerer det ikke (for mig)
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
09-07-2015, 02:04 PM
N.y.d.e.l.i.g.t. !!!!
Det er et flot eksemplar, som du har faaet fat i med en lidt speciel skive. Dejligt at se. Det er og bliver en klassiker. Og som Kim siger, saa er det ikke alle, der synes de kan baere dem. Reversoen er helt klart et af de ure, der skal proeves paa inden man koeber - ogsaa fordi det efterhaanden er lavet i en del forskellige stoerrelser. Men stort tillykke med det. Saavidt jeg husker er bagsiden af staal, ikke? Der er vist ikke kig til 'maskineriet' paa den model. Claus
09-07-2015, 02:46 PM
?
(09-07-2015, 02:04 PM)cfnissen Skrev: Men stort tillykke med det. Saavidt jeg husker er bagsiden af staal, ikke? Der er vist ikke kig til 'maskineriet' paa den model. Hej Claus. Jeg takker. Den er i fuld hvidguld; både kasse, bagside og foldespændet. Det er den udgave uden kik til værket. Som du skriver er skiven lidt speciel; det er nok enten en man elsker eller hader. Jeg har den nu både i rød- og hvidguld, så gæt selv hvor jeg står. Mvh Morten
09-07-2015, 03:33 PM
(09-07-2015, 02:46 PM)mojohe67 Skrev: ?(09-07-2015, 02:04 PM)cfnissen Skrev: Men stort tillykke med det. Saavidt jeg husker er bagsiden af staal, ikke? Der er vist ikke kig til 'maskineriet' paa den model. Hvor cool, at den er i hvidguld! Det maa give lidt god ekstra tyngde. Staalmodellerne kan godt foeles lidt for lette engang imellem. Og jeg kan faktisk godt forstaa, at du har begge varianter - de er alligevel ret forskellige. Tillykke igen, Claus
09-07-2015, 10:28 PM
Tillykke med det meget flotte Reverso. Oven købet i hvidguld!
JK PS: Lad os håbe, at sommeren så snart kommer til Danmark :-( |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)