02-11-2014, 12:15 PM
Hej
Jeg er på udkig efter et godt ur til arbejdsbrug og har i den forbindelse forelsket mig i G-Shocks Mudman G9300.
Jeg er dog lidt på herrens mark med hensyn til hvor man skal købe sådan et ur og hvor man eventuelt kan få skiftet batteri - jeg synes at have læst at det kun er få steder de kan trykprøve uret efter batteri skift.
Jeg bor i Kolding og det har ikke været muligt at finde uret i nogen af de butikker vi har her, og den ene butik jeg har kunne finde uret i blev jeg lidt chokeret over prisen i forhold til hvad jeg ellers har kunne finde på nettet.
For lige at ridse det op så er jeg interesseret i at vide:
Hvilke hjemmesider der er gode at handle med, gerne i EU.
Hvem der kan klare et batteriskift når det bliver aktuelt.
Eventuelt erfaringer med G-Shock ure og især mudman serien.
Jeg håber der nogle venlige sjæle der kan hjælpe mig på vej.
På forhånd tak
Morten Fredslund
Jeg er på udkig efter et godt ur til arbejdsbrug og har i den forbindelse forelsket mig i G-Shocks Mudman G9300.
Jeg er dog lidt på herrens mark med hensyn til hvor man skal købe sådan et ur og hvor man eventuelt kan få skiftet batteri - jeg synes at have læst at det kun er få steder de kan trykprøve uret efter batteri skift.
Jeg bor i Kolding og det har ikke været muligt at finde uret i nogen af de butikker vi har her, og den ene butik jeg har kunne finde uret i blev jeg lidt chokeret over prisen i forhold til hvad jeg ellers har kunne finde på nettet.
For lige at ridse det op så er jeg interesseret i at vide:
Hvilke hjemmesider der er gode at handle med, gerne i EU.
Hvem der kan klare et batteriskift når det bliver aktuelt.
Eventuelt erfaringer med G-Shock ure og især mudman serien.
Jeg håber der nogle venlige sjæle der kan hjælpe mig på vej.
På forhånd tak
Morten Fredslund

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)