Så kom der noget Bronze på armen.
Og nej det er ikke en Panerai,,selvom jeg er skrevet op til en pam 382 regner jeg ikke med at få en Icon_neutral Icon_neutral

Faldt over Helson's shark diver i bronze som jeg tænkte jeg ville prøve, uret er 45mm og føles meget robust og er faktisk overrasket over kvaliteten på uret. Lume'n er i top har ikke set noget lignende, lyser til den store guldmedalje. Kransen er der ingen slør i man mærker virkelig hakkerne når man drejer den rundt.

Her lidt billeder.
İmage

İmage

İmage

Tror den skal have en læderrem, i den nærmeste fremtid
By
G
Svar
Superflot glød på den klokke Icon_cool Nyd den Icon_e_wink Icon_e_biggrin En lækker mørkebrun læderrem med god patina ville se super ud til uret Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Fedt ur.

Enig med John i at en patineret læderrem ville være superflot til den.
Mvh Kim 
Svar
Takker,,,det er også sådan en rem jeg havde i tankerne Icon_e_biggrin
By
G
Svar
Lækkert ur, har selv kigget lidt på det, desværre er det udsolgt.

Hvor fandt du dit?
Svar
Var rimelig heldig kan jeg sige, fik den fra udlandet.
By
G
Svar
Du er åbenbart bare godt til det Icon_e_biggrin altså at finde ure....
Jeg savler stadig jævnligt over den 390, du fik fingre i Icon_twisted (jeg ved ikke om det er den rigtige smiley, men den betyder misundelse)
Svar
Kim T Skrev:Du er åbenbart bare godt til det Icon_e_biggrin altså at finde ure....
Jeg savler stadig jævnligt over den 390, du fik fingre i Icon_twisted (jeg ved ikke om det er den rigtige smiley, men den betyder misundelse)
Kim det tyder på at jeg bruger for mange timer på nettet Icon_e_confused Icon_e_confused390'eren er jeg også meget meget glad for den er for fed.
Med hensyn til Helson må vi se hvor længe jeg kommer til at holde den, har fået tilbudt et ur jeg meget meget gerne vil ha Icon_e_sad
By
G
Svar
Du må da endelig sige til, når du er klar til at sende den videre i "systemet":D
Syntes der er virkelig flot!
Svar
Den er uden tvivl meget nem at sælge igen (afhængigt af prisen)..... Er der ikke kun lavet 20 af dem?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)