Val 72 meeting
İmage
Svar
rigtigt smukt. Må man vælge - så tager jeg GP til højre fordi jeg er glad for den type kranse. Derefter er jeg i vildrede, Enicar eller leCoultre -? Enicar fordi den ser stor ud og er så ren - LeCoultre fordi den er så anderledes og frisk - men alt i alt V72 kvalitet fornægter sig jo ikke
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg er vild med alle 3 da de alle er superfede, jeg ejer selv kun et ur med Valjoux 72 og det er en gammel Heuer Autavia som mangler en masse dele, og i øjeblikket er skilt ad i atomer. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg er vild med alle 3 da de alle er superfede, jeg ejer selv kun et ur med Valjoux 72 og det er en gammel Heuer Autavia som mangler en masse dele, og i øjeblikket er skilt ad i atomer. Icon_e_sad

MVH Peter

Hvad mangler du, da jeg kender en der har reservedel til spotpriser?
Lige på nær LeCoultre'en så ryger de andre afsted igen, da jeg fik købt dem lige inden jeg fik en ny plan:-)

Mvh. Jon
Svar
Meget smukt sæt. Jeg er ikke i tvivl om at jeg udfra designet ville vælge den i midten. Det er en klassiker i design.

Den til venstre er jo fantastisk til specielle lejligheder med lidt kulør på og den til venstre ville være perfekt til et lidt mere sportsli look.

Den i midten er perfekt "til det hele"

Men herlige ure Jon. Du bliver altså nødt til at finde lidt tid til at lave en foto kavalkade over alle dine ure - eller dukke op på et GTG party, hvor vi kan se og føle dem. Snart.

vh baun
Svar
VJ72 holder 100%

İmage

Mvh Højben
Svar
Fætter Højben Skrev:VJ72 holder 100%

İmage

Mvh Højben

Argh en lidt anden klasse end mine:-)

Mvh. Jon
Svar
Det er smag og behag, udseende så vinder GP´eren og alt andet i denne tråd...Men igen det er jo subjektivt.
Svar
İmage
İmage
İmage
Svar
Fætter Højben Skrev:VJ72 holder 100%

İmage

Mvh Højben
av av av uha da og lignende Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)